If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
tommy k,ola svensson,mr fish är väl topp 3.Botten? får man säga det?Tex forumets pösmunk, eller för den delen forumets pelle jöns,förutom mig själv då,Så tycker jag att det är:Nähä tänkte väl det,var väl emot nån regel de me[xx(]
Kul att kolla igenom gamla trådar... man glömmer så fort!
Det har ju faktiskt funnits en del forumister som kunde formulera sig bra med väldigt vass penna! Vart tog de vägen?
Välskrivna inlägg med lite elak touch kan vara rätt underhållande ibland
Jag tycker alla som har sån pass självdistans att de har råd att vara ödmjuka i sin framtoning är mina favoritforumister. Det finns många på det här forumet, det vill säga som svarar på enkla "dumma" frågor utan en överlägsen ton ochså vidare.
Kjell Fohrman, experternas expert är lite för lågfrekvent på ciklid.se numera tycker jag, men det har väl sina förklaringar(Zoopet plus).
citat:Jag tycker alla som har sån pass självdistans att de har råd att vara ödmjuka i sin framtoning är mina favoritforumister. Det finns många på det här forumet, det vill säga som svarar på enkla "dumma" frågor utan en överlägsen ton ochså vidare.
Håller helt med! Sen så tycker jag att de som visar sig själva på bild i regel håller bra klass.
som den nybörjare jag är så vet jag inte vilka hälften av de ni talar om är, men jag måste nominera mr.fish, tricella och zapi...
mina absoluta favorit forumister. Alla tre är mycket seriösa och inne sitter mycket kunskap.
mvh n00ben
Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoon
Kommentar