Akvarieböcker från USA

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • endymion
    • July 2024

    Akvarieböcker från USA

    Funderar på att beställa böcker från USA, verkar ju billigt som tusan. Nån har någon erfarenhet?
  • Gwendly
    Användare
    • December 2003
    • 374

    #2
    fran cichlidpress da eller? Jag bestallde ifran dem och frakten gor att det ar dyrare att kopa bocker online dar an att kopa dem online pa manga svenska butiker.

    Kommentar

    • imported_n/a
      Användare
      • November 2004
      • 572

      #3
      citat:Ursprungligen skickat av Gwendly

      fran cichlidpress da eller? Jag bestallde ifran dem och frakten gor att det ar dyrare att kopa bocker online dar an att kopa dem online pa manga svenska butiker.
      Vet inget om amerikanska books,,,men gwendly:Lite nyfiken på dig vad är din historia?Tycker du kommer med många inlägg men får just ingen respons,Tycker du ska tala om vem du är,ditt lönnlöv(?)[8D]=no offense,eller hur det stavas

      Kommentar

      • Gwendly
        Användare
        • December 2003
        • 374

        #4
        lol, min historia? flyttade for 3 ar sen till kanada for att plugga och bo med min sambo. Holl firrar nar jag var liten, slutade och startade om igen for 2 1/2 ar sen. Mest intresserad av Tang., Victoria och CA. Har du behov av mer historia ?

        Personligen tycker inte jag att jag lagger in sa manga inlagg, eller menar du pa mitt inlagg om P.sp half crimson tide? Det var inte en trad som jag forvantade mig massor med svar pa, jag vet arligt talat inte ens om om fisken finns i sverige, var lixom bara en chansning

        Kommentar

        • Tobias
          Användare
          • June 2004
          • 95

          #5
          Varifrån tänker du köpa, vilken affär? Vilka böcker letar du efter?

          Var beredd på tullen bara, de tar gladeligen ut en avgift för att låta ditt paket passera.
          På väg tillbaka in i hobbyn.

          Kommentar

          • Sven W
            Användare
            • October 2003
            • 157

            #6
            Jag har flera gånger räknat på om det är billigare att beställa från USA. Om man räknar in tull, moms och frakt brukar det visa sig bli ungefär samma total som om man beställer från Europa. Jag brukar därför köpa från internetbokhandlare inom EU för att slippa krångel.
            /Sven

            Kommentar

            Arbetssätt...