Jag håller på att spricka av nyfikenhet!!!
Hur går det med bonuserbjudandet?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Hej!
Jag förmodar att man även i år kan komplettera/köpa gamla CB och få med dem i samma paket som bonuspaketet?? Kanske bra för dem som inte vet i så fall. Dessutom slipper NCS dubbelt arbete och så får en del av oss fattiga studenter pengar över till något annat.NÄR K-O-M-M-E-R BONUSERBJUDANDET??? 2003 var sista beställningsdag 1 dec...och i år??
Mvh Anne -
Bonuserbjudandet är klart bara kuvertering och etikettering kvar sedan kommer det att läggas på lådan.
I år kommer sista beställningsdag vara den 10 dec och vi räknar med att paketen sedan skall nå alla som beställt kring årsskiftet.DavidKommentar
-
-
-
Jag som beställde gamla ciklidblad igår, innan jag såg detta )=.. Går det att kontakta någon och kanske få dem att vänta med att skicka, tills bonuserbjudandet kommit? Vem bör man i så fall fråga?
Mvh HelenaKommentar
-
Det kommer inte att vara möjligt att köpa gamla årgångar av CB i samband med bonuserbjudandet. Däremot går det utmärkt att beställa på vanligt sätt.
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
-
-
-
citat:Får de som inte är medlemmar ta del av bonusen?
citat:Är det någon lotteri bland forumet?Kommentar
-
-
citat:hur blir man medlem?Kommentar
-
-
Kommentar