If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Varmt tack för tipset om The Cichlid Fishes of Western Africa, det var den boken jag läst om någonstans men inte antecknat namnet på.
Självklart har jag läst KN:s artiklar i ciklidbladet!
Boken är bra julklapp till mig själv. Mina stackars gamla motorcyklar står fortfarande och gråter ensamma i garaget sedan jag så fantastiskt kastat mig in i akvariets värld!
Legitimerad Nortonist.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."
Vet inte om du har den redan..om inte så kan jag tipsa om följande bok : Malawiciklider i sin naturliga miljö (Tredje utgåvan)
Skitmycket bilder och massor av läsa......Översatt av alla vårans Herr Fohrman.......Bra bok allefall!!!!.....Moss
Boken blir bättre med en viss översättare?Är det inte författern som avgör detta?Men du har rätt en klart godkänd bok.
Köp din bok på nätet - över 10 miljoner böcker, låga priser och snabba leveranser på allt från deckare, pocket & kurslitteratur till ljudböcker & e-böcker. Beställ billiga böcker online i Bokus bokhandel
Köpte iaf en i julklapp till mig själv. (får då iaf ett paket som jag har nytta av )
Vet inte om du har den redan..om inte så kan jag tipsa om följande bok : Malawiciklider i sin naturliga miljö (Tredje utgåvan)
Skitmycket bilder och massor av läsa......Översatt av alla vårans Herr Fohrman.......Bra bok allefall!!!!.....Moss
Boken blir bättre med en viss översättare?Är det inte författern som avgör detta?Men du har rätt en klart godkänd bok.
Om boken blir bättre med en viss översättare??? Hur faan ska jag veta det..har ju bara läst den i en tappning...jo klart det är "författern" som gör boken innehållsrik/faktaspäckad...tycker det är en helt ok bok att trycka näsan i allefall.....duger kanon!!!!
En sån som alla skulle få av Herr Tomte[8D]............Moss
Jag undrar precis som denti vilken malawibok det är som menas i bonuserbjudandet. Kan inte hitta att Konings skrivit nått som heter "malawiboken". Vet nån vilken bok som menas?
Kommentar