foton,reagera!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • November 2004
    • 572

foton,reagera!

Tycker det är tråkigt om nån sätter ut foton på denna sida o ingen reagerar!På tex amerikanska foton på forumen går liksom vågen när nån sätter ut en bild,o där är det betydligt mer bilder än här,även foton som ej är så sjukt bra hyllas...tycker det är en fin gest!Om nån sätter ut foton här är det bara typ ...gäsp...På allas vägnar skärp er!
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

Det fanns ju en kommentars-funktion till bilderna tidigare, men den togs bort av någon anledning. Jag vill ha tillbaka den.

Tony Englund

Kommentar

• imported_n/a
      Användare
      • November 2004
      • 572

citat:Ursprungligen skickat av Tony

Det fanns ju en kommentars-funktion till bilderna tidigare, men den togs bort av någon anledning. Jag vill ha tillbaka den.

Hur funkade den?

Kommentar

• jarinen
        Användare
        • April 2003
        • 1888

citat:Ursprungligen skickat av hutti

citat:Ursprungligen skickat av Tony

Hur funkade den?
        Det fanns en kråka under en medlems bild förut som man kunde klicka på och därmed skriva en kommentar till bilden, vad man tyckte om den o så. Sedan kunde man följdaktligen läsa kommentarer vid resp. bild.

Trevlig funktion som togs bort när medlemsbildsavdelningen gjordes om tyvärr.

Mvh Jari

Kommentar

Arbetssätt...