"auktions gods :-))"

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • November 2004
    • 572

"auktions gods :-))"

Hej
    Funderar på om man kan ta med sig riktigt auktionsgods i forma av stora fina c/a s/a.....hur gångbart är det?Vad jag sett så är det mest guppys o svärdbärare o sånt....Eller kommer jag och slita mitt hår pga nån kvissel johannes kommer att bjuda 20:-?,eller för den delen nån akvarieförenings männskia som inte betalt fullpris för nått sen -62 o bjuder 35:-?
  • Torsten
    NCS Medlem
    • September 2002
    • 647

Den risken får man alltid ta vid en auktion. Eller då ropa tillbaka dom själv..

Kommentar

• imported_n/a
      Användare
      • November 2004
      • 572

citat:Ursprungligen skickat av Torsten

Den risken får man alltid ta vid en auktion. Eller då ropa tillbaka dom själv..
      Jo ,men att ropa tebaks dom själv hur genant är det?:-)...men hur packar man dom då....kanske inte så interesant med typ jaha...här har jag ett par välväxta citrunelleus i en gul hink:-),o publiken sitter som fågelholkar.

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

Brukar man inte kunna sätta ett utgångspris som de får börja ifrån?

Å andra sidan får man väl kanske vara beredd på att de går billigt om man nu skall auktionera ut dom...det går ju inte att välja vad folk ska betala direkt. Det bästa är ju om det går att sätta ett minimibelopp...

Kommentar

• imported_n/a
          Användare
          • November 2004
          • 572

,Men hur packa STORA fisk som folk ska bli sugna på,vill ju inte typ stå en hel lör morron och omsorgsfullt packa när ändå ingen köper,inte penningen jag är ute efter,Hur visa hur snygga dom är ?Finnsa det big bauta plasticbags?

Kommentar

• imported_n/a
            Användare
            • November 2004
            • 572

citat:Ursprungligen skickat av Stefan Larsson

Brukar man inte kunna sätta ett utgångspris som de får börja ifrån?

Å andra sidan får man väl kanske vara beredd på att de går billigt om man nu skall auktionera ut dom...det går ju inte att välja vad folk ska betala direkt. Det bästa är ju om det går att sätta ett minimibelopp...
            Jaha, är det vanligt med ett minimi belopp?Typ minst femtio spänn annars får de va.

Kommentar

• cichlids4fun
              NCS Medlem
              • April 2002
              • 3111

Hej!

det finns fiskpåsar som är likastora som en friglitlåda, annars ta den i en frigolitlåda utan påse....alt. kylväska hårdplast....fast det är ju lite dyrare..

Peter
              Mvh
              Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• imported_n/a
                Användare
                • November 2004
                • 572

citat:Ursprungligen skickat av cichlids4fun

Hej!

det finns fiskpåsar som är likastora som en friglitlåda, annars ta den i en frigolitlåda utan påse....alt. kylväska hårdplast....fast det är ju lite dyrare..

Peter
                nä det får bli hinkar,kostar ju inte mer en än tia styck,i värsta fall så får jag hiva mig upp på scen o hålla fisken i näven så folk ser vad dom köper

Kommentar

Arbetssätt...