För mycket ekonomisk profit i hobbyn

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anli
    Användare
    • March 2003
    • 3740

citat:Ursprungligen skickat av HeNkEdeh

citat:ganska så ointressant då jag bor och verkar och handlar i svedala...lika intressant som vad en påse ris kostar i kina typ....moss
    Haha!

När ni ändå snackar kompletta deltec akvarium kan jag kasta upp denna länk för dom som inte sett den!

Inte ett dugg snyggt
    Nej inte så vidare... men bra att gömma pryttlar i!
    Anders L

Kommentar

• deathdealer
      Användare
      • August 2004
      • 1639

Där sprack den illusionen.........*suck*
      Nä - va "burkig" den blev när man tittade på dessa bilder :-(

Deathdealer
      "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
      "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

Kommentar

• Tony
        Användare
        • April 2002
        • 4594

Jo, man kan ju undra varför det skall se så high-tech ut när de kunde använt ek eller körsbär.

Tony Englund

Kommentar

• deathdealer
          Användare
          • August 2004
          • 1639

exakt Tony.....

Det finns så mycket du kan göra med en bänk, allt från ek till sten....och betongglas.....osv

Stefan Larsén
          "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
          "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

Kommentar

• deelay
            Användare
            • September 2002
            • 5394

citat:Ursprungligen skickat av Tony

Jo, man kan ju undra varför det skall se så high-tech ut när de kunde använt ek eller körsbär.

Det e tur att det finns olika varianter så man kan köpa något som passar, tänk om det bara fanns ek eller körsbärsmöbler...
            http://www.aquariumstockholm.se/

Kommentar

• skorpio
              Användare
              • October 2004
              • 244

[quote]Ursprungligen skickat av Stefan Larsson

Formelle Herr skorpio: Visst är de läckra! Och när Lotto the Jultomte kommer till min dörr så kanske jag slösar en aning...

Formelle?? ..ja kanske det eller småjävlig kanske??
              Jävla läckra akvarium allefall.....skulle sitta fint om Herr jultomte kunde superöverraska i år med ett sånt...skulle kunna sköta mig nästan hela nästa år för ett sånt du......[8D]...moss

Kommentar

Arbetssätt...