"smeknamn rond 2"

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mr.Fish
    Användare
    • May 2004
    • 1403

Kännt mej tillplattad ??? -Nej snarare "överkörd av ett ångvält"
    Och jag tackar fortfarande för den känslan,,,,,

Kommentar

• Ironic
      Användare
      • August 2004
      • 122

citat:
      Kännt mej tillplattad ??? -Nej snarare "överkörd av ett ångvält"
      Och jag tackar fortfarande för den känslan,,,,,

Då måste det ha varit skuld inblandat/Mvh Camilla
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=277473

Kommentar

• Mr.Fish
        Användare
        • May 2004
        • 1403

Ni har givit mej en massa problem "! + att era akvaristiska
        kunskaper / bidrag kan diskutteras (kanske på forumet) -Fisken-
        ps.Ironic...E-mailen är ändrad.....

Kommentar

• Ironic
          Användare
          • August 2004
          • 122

citat:
          Jag vet vem / vilka ni är ! (och var er brevlåda bor) -Jag hotar inte!!! Ni har givit mej en massa problem "! + att era akvaristiska
          kunskaper / bidrag kan diskutteras (kanske på forumet) -Fisken-
          ps.Ironic...E-mailen är ändrad.....

Fisken, det vet du säkert inte och vad du menar med problem så förstår jag inte? Är det inte du själv som tillfogar dig smärtsamma upplevelser? Din konsumtion av alkohol ex. Såna här dumma saker kan man inte skriva om man inte dricker och har problem med drickandet. Om du hotar någon så är det annars bara att anmäla dig eller vad tror du? Är det nån som ska bli rädd här, patetiskt?/mvh Camilla

Kommentar

• Mr.Fish
            Användare
            • May 2004
            • 1403

Nej Camilla , jag menar endast att jag vet vem Lasse är..; Men efter som du inte är längt ,där ifrån, ..så bor du troligtvis i samma skyffle! -Och hur nyckter är jag?? Troligtvis nyckrare än ni någonsin varit ! -Jag tackar !"

Kommentar

• Ironic
              Användare
              • August 2004
              • 122

Fisken, om du är nykter då är det verkligen skrämmande och själv dricker jag inte!

Jaha och hur kan du veta vart Lasse bor fisken? Det du gjorde precis var nämligen ett hot! Frågan är om du är psyskiskt instabil? För att du tycker att någon skriver dumt på ett forum slänger man inte ur sig hotelser. Du fisken borde faktiskt bli portad härifrån och alla andra forum också. Det du håller på med är brottsligt!/mvh Camilla

Kommentar

• Mr.Fish
                Användare
                • May 2004
                • 1403

Ja det är det Svenska-systemet i en påse4! Vin 5´+43 cs

Kommentar

• Mattias Andersson
                  Användare
                  • September 2003
                  • 788

citat:Ursprungligen skickat av Schull

citat:Ursprungligen skickat av Ironic

citat:
                  Fel av dig !! Har inte du och ditt anhang insett att det är ni som sjunkit bortom all trovärdighets lägre domäner?

Sluta yra ! Snälla.

Mvh Jari

Förtalar en moderator medlemmar öppet på det här forumet? Är det seriöst? Vad menas med "du och ditt anhang". här? Vilka ingår i detta fräcka påstående? Lite bildning skulle kanske inte vara fel?/Mvh Camilla
                  Joakim! Svara på detta är du snäll
                  Bara en liten fråga, när blev jarinen moderator??

Eller är det bara jag som missat detta??

Kommentar

• Arnold
                    Användare
                    • October 2004
                    • 12

Alltså för att vara ett forum om Akvaristik tycker jag att flertalet trådar är rätt långt borta från ämnet.

Kan inte alla ni arga 10-åringar som spyr galla här samla ihop er, köpa några spray-burkar och ge er ut på stan istället för att förpesta detta annars eminenta forum ?

Kommentar

• discusred
                      Användare
                      • June 2004
                      • 851

Visst kan man tycka att det är roligt och läsa en del inlägg som är skrivna med glimten i ögat, men nu är det bara totalt meninglösa inlägg.

Jag förstår inte människor som vill såra någon annan, det finns så mycket annat göra, det är och kasta bort sitt liv på skit!

Kommentar

• skorpio
                        Användare
                        • October 2004
                        • 244

Moss
                        Ja jösses vilken nivå många av er har lagt er på nu...skrämmande!!!
                        Har nu läst allt gnäll och klag på Hutti/Mutti nu från sååå många av er...bara fel...ni sitter på pedistaler och dömmer.Verkar vara ett forum fullt av kalleriktig personer....(+ väldigt duktiga/kunniga hjälpsamma!!!)...men det har jag ju konstaterat så här långt...att några saker som ex Hutti/mutti har..det saknar ni..(ja många av er) andra dvs humor..träffsäker ironi...glimten i ögat....och en poäng!!!
                        Herr Fisk te.x.....lönt ens att kommentera?? ..Heder till moderatorerna iallefall som låter tråden löpa till ett givet slut vad det lider....ett fall framåt[8D]....kör så det ryker boys

Kommentar

• Mr.Fish
                          Användare
                          • May 2004
                          • 1403

Jag tycker inte att "pajkastning" är något roligt alls, och det är inte heller det jag brukar att syssla med här på forumet. Jag brukar att försöka hjälpa och tipsa mina med akvarister. Det är bara så
                          att Lasse & Ironic har retat upp mej till den grad att jag tappat
                          hela "konceptet" Jag ber om ursäkt till övriga forum -deltagare för att ni behövt läsa mitt skit snack ! Så vida inte Lasse & Ironic vill
                          fortsätta med pajkastningen, så lägger jag ner det hela för att återgå
                          till den akvaristiska delen av forumet. -fisken-
                          ps. Ironic & Lasse ; det där med brevlådan var jävligt dumt av mej
                          att skriva = slag under bältet ! -sorry

Kommentar

• Tommy K
                            Användare
                            • May 2002
                            • 309

Tja, vad ska man säga? Jag sa upp mitt medlemskap i en annan tråd, då jag anade vart vindarna blåste. "Speciella" trådar för de som anser sig för mer än andra. Och när man ser denna tråd så stärks mitt beslut ännu mer. Att låsa forumet föder bara irritation! Denna tråd är bara början på ett problem som kommer att bli större.

Så jag frågar mig:
                            VAR HAR MITT UNDERBARA FORUM TAGIT VÄGEN?
                            Nu har de som anser sig duktigast blivit moderatorer och trådarna ska låsas för icke-medlemmar.
                            Fortsätter detta så kan snart moderatorerna sitta och moderera varandra...
                            Och om någon av de som hittat på att forumet ska vara för fotografer och andra som anser sig vara för mer än andra läser detta - plocka bort hånglåsen och se till att forumet blir öppet för alla IGEN!
                            Det går inte att gömma sig bakom något slags copyrightsproblem.
                            SE TILL ATT ÖPPNA UPP FORUMET FÖR ALLA!

Kommentar

• anli
                              Användare
                              • March 2003
                              • 3740

citat:Ursprungligen skickat av Tommy K
                              [Så jag frågar mig:
                              VAR HAR MITT UNDERBARA FORUM TAGIT VÄGEN?
                              Nu har de som anser sig duktigast blivit moderatorer och trådarna ska låsas för icke-medlemmar.
                              Jaha.. så du menar att tex jag anser mig själv vara "duktig"?
                              Vad är det här för påhopp? Rent sagt oförskämt!
                              Vad har de nya moderatorerna hunnit gjort för ont?
                              Anders L

Kommentar

• Ralph
                                Användare
                                • May 2002
                                • 736

citat:Ursprungligen skickat av Tommy K

Ja, jag ställer mig också i högsta grad frågande till vad du menar. Jag har blivit tillfrågad om jag ville vara moderator, jag har inte bestämt det själv eller tjatat och bett på mina bara knän.

En förklaring tack!

Kommentar

Arbetssätt...