"smeknamn rond 2"

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ozric
    Användare
    • March 2004
    • 3187

citat:Ursprungligen skickat av Adde

Mutti, tror tyvärr ingen uppskattar din humor.
    De flesta är nog ganska less på dig å dina inlägg!!!

Finner faktiskt ett underhållningsvärde i det Muthi skkriver!.Och vi "bjuder" ju gjärna in grabben...
    "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
    c",)

Kommentar

• StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

Det går inte mutti...hur mycket du än vill.

Vänligen diskutera ämnen som rör hobbyn istället.

Kommentar

• tropfrog
        Användare
        • July 2003
        • 1836

citat:Ursprungligen skickat av ozric

Finner faktiskt ett underhållningsvärde i det Muthi skkriver!.Och vi "bjuder" ju gjärna in grabben...
        Vadå vi?? Jag nöjer mig med att läsa, det är ju ganska så kul (Synd bara att man inte riktigt förstår vad hutti skriver). skulle aldrig falla mig in att lägga mig i en sådan här tråd (eller att vara med och provocera )
        MVH
        Magnus
        MVH
        Magnus

Kommentar

• skorpio
          Användare
          • October 2004
          • 244

Tycker oxå det är väldans kuligt att läsa jag oxå....han har humor den gossen...hur underhållande som helst.....mer mer mer

Kommentar

• imported_n/a
            Användare
            • November 2004
            • 572

citat:Ursprungligen skickat av tropfrog

citat:Ursprungligen skickat av ozric

Vadå vi?? Jag nöjer mig med att läsa, det är ju ganska så kul (Synd bara att man inte riktigt förstår vad hutti skriver). skulle aldrig falla mig in att lägga mig i en sådan här tråd (eller att vara med och provocera )
            MVH
            Magnus
            MVH
            Magnus
            vadå? du är hjärtligt välkommen!Säkert har du ett o annat fyndigt inlägg som vanligt[:p]

Kommentar

• tropfrog
              Användare
              • July 2003
              • 1836

citat:vadå? du är hjärtligt välkommen!Säkert har du ett o annat fyndigt inlägg som vanligt
              Vadå, vad menar du? Erkänner du att jag har humor eller? Då får du väl skicka ett mail till mina vänner som tycker jag är en torrboll.
              MVH
              Magnus

Kommentar

• imported_n/a
                Användare
                • November 2004
                • 572

citat:Ursprungligen skickat av Tricella

Det går inte mutti...hur mycket du än vill.

Vänligen diskutera ämnen som rör hobbyn istället.
                Har du fått munkavle?Du kan inte svara för att du fått moderator direktiv?Ok jag respekterar detta....synd du var inte blyg förr,,,ja innan du vart moderator alltså,,,blinkgubben är väldigt användbar faktiskt bara man inte missbrukar den

Kommentar

• StefanL
                  Användare
                  • August 2002
                  • 10784

Det finns ingen munkavle satt på mig. Jag är inte heller moderator på forumet...utan endast för "Medlemmarnas bilder".

Det stör dig tydligen att jag engarerar mig med ideellt arbete för föreningen och dess hemsida. Du har nämnt "moderator" i inlägg riktade till mig på ett närmast hånfullt sätt..varför?
                  Du kanske skulle prova på att engagera dig också...på ett konstruktivt sätt som jag vet att du visat förr.

Jag skrev i ditt första "smeknamn"-ämne att du [u]tyvärr</u> försvunnit ifrån forumet...jag tyckte det var att visa dig respekt för ditt kunnande på hobbyområdet, trots att vi inte alltid är överens när det "hettar" till. Nej låt det här vara nu, mutti, så vi kan koncentrera oss på hobbyn istället...det är betydligt trevligare.

Kommentar

• imported_n/a
                    Användare
                    • November 2004
                    • 572

Okay...bryter här,den ända jag inte tycker ha fått komma til tals är troffemicke....så om du vill säga nått så gör det....förövrigt så lägger jag av nu....vi höres på framtida roligheter[:0]

Kommentar

• ozric
                      Användare
                      • March 2004
                      • 3187

Äsch!! ;(
                      "Varför ser du flisan i din broders öga när du inte ser bjälken i ditt eget?"
                      c",)

Kommentar

• Laesk
                        Användare
                        • February 2004
                        • 2447

Tjenna Hutti...

Vad har du for firrar? O vad for kar?
                        Lennart "Laesk" Axelsson
                        http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=65261

With CANON you can!

Kommentar

• skorpio
                          Användare
                          • October 2004
                          • 244

Tjenare Hutti eller Mutti....snabba byten här
                          Ja du är hjärtligt välkommen att skoja till det fler gånger här...ta upp lite "känsliga" ämnen och locka till skratt.Måste bara få berömma dig för din förmåga att få igång folk här inne ett inlägg från dig engagerar många..inläggen bara rasar ju in..visar ju att det finns behov att lufta dom när så många tycker något..modigt av dig. Intresserad jag med..vad håller du för firrar har du många kar?vet att du har sydamerikanska ciklider sen tidigare...stora intresset eller?..lycka till i framtiden..moss

Kommentar

• Spec

citatet stör dig tydligen att jag engarerar mig med ideellt arbete för föreningen och dess hemsida. Du har nämnt "moderator" i inlägg riktade till mig på ett närmast hånfullt sätt..varför?
                            -Det stör inte mej att du engagerar dig som moderator snarare blir jag lite förvånad pga att du har sagt i tidigare inlägg att du ska trappa ner och inte vara lika aktiv på forumet-Är det då vettigt att ta på sej ett sånt uppdrag?

Kommentar

• StefanL
                              Användare
                              • August 2002
                              • 10784

Att vara moderator för "Medlemmarnas sidor" tar inte lika mycket tid som jag har lagt ned på att vara på forumet. Jag har noga övervägt mitt engagemang och vilken tid jag kan lägga ned på det...annars skulle jag aldrig valt att anmäla mig som intresserad till ideellt arbete för föreningen.

Kommentar

• Orppo
                                Användare
                                • September 2004
                                • 518

Det där med smeknamn verkar ju vara i ropet nu.
                                jag skall byta ,då KÅGE inte passar mig egentligen.

Kommentar

Arbetssätt...