"smeknamn rond 2"

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • November 2004
    • 572

"smeknamn rond 2"

Mors igen
    Tycker vi har en hel del ouppklarat,i allafall vad jag kunde läsa i modertorer agerar(hoppas moderatorn ursäktar,ska ni(vi) skriva här så håll er till sak(även en viss moderator),visa gärna känslor för det kommer jag att göra,samt visa lite respekt genom att inte rimma på mutti)

,troffe micke:vad jag kunde utläsa i ovan nämda tråd så fanns det bara en förlorare?Hur nu detta?För vad jag kunde se så hade jag dig mot repen,vad du än inbillade dig....samtidgt när jag gick i blöjor,fanns tropheus i sverige då?Eller säger du att du gick i blöjor vid 7-8års ålder?.

Sen tricella:Vad exakt tyckte du var ett övertramp?Sen menade du med ciklidbeteende att om man har golden så kan man kalla sig malawibarbi?Du vet den där dockan som ofta kallas så.nått att fundera på?

Sen så i princip får ni kalla er vad ni vill,för jag skojade bara om det nu var oklart....Sen måste jag nämna:all respekt till malawi janne....du har förtjänat ditt "namn"....inte dig jag var ute efter utan ville bara spexa till det lite.[]
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

citat:Helt klart så finns det en hel del "tankar" där ute....många snorkiga,humorlösa,ja vad fauen ni vill,för dom som bestämt sig vänder ju påt så dom "förstår" vad som menas!Ärligt talat så blir jag så inihelvete förbannad på trångsynta ja vad säger man?Lamadjur?...skulle vilja kalla vissa för betydligt mer.....Skärp er!....eller gå en kurs....men det är ni väl för duktiga för?`Huga o hin håle för en viss typ av männish!!
    Detta tyckte jag var offside i diskussionen. I övrigt väljer jag att inte kommentera dina provokationer mer. Försök att koncentrera dig på hobbyn istället för dessa små petitesser.

Kommentar

• imported_n/a
      Användare
      • November 2004
      • 572

Har du tänkt på en sak tricella med din evigt förekommande "blinkgubbe" att det kanske är DU som är provokativ?Samt att du är väldigt noga med att ANDRA ska hålla sig till sak....gör du detta själv?

Kommentar

• Cutekid
        Användare
        • January 2003
        • 3368

Lägg ner det här Hutti! Det leder ju inte någonvart. Försök i stället att diskutera ciklider och annat intressant inom ämnet. Med dessa inlägg vill du bara få oss att bli irriterade på dig och för att sedan sitta och skratta gott åt det. Så försök snälla att diskutera det sidan är ämnad för.

Mvh
        Carl

Besök petrochromis.com´s forum:

http://petrochromis.com/phpbb3/

Kommentar

• imported_n/a
          Användare
          • November 2004
          • 572

citat:Ursprungligen skickat av Cutekid

Lägg ner det här Hutti! Det leder ju inte någonvart. Försök i stället att diskutera ciklider och annat intressant inom ämnet. Med dessa inlägg vill du bara få oss att bli irriterade på dig och för att sedan sitta och skratta gott åt det. Så försök snälla att diskutera det sidan är ämnad för.

Mvh
          ? jag diskuterade humoristiskt att alla skulle kalla sig för...du vet.sen cutekid kanske du själv skulle tänka på att lägga ner,för nu tar jag ingen mer skit ifrån dig!Välj själv vad du vill delta i ,orkar du inte med det håll dig borta!

Kommentar

• Cutekid
            Användare
            • January 2003
            • 3368

Vart hittar du skitkastning i mitt tidigare inlägg? Jag ber sig släppa den här situationen för gott nu och gå vidare. Jag vet att när du vill så brukar du allt sitta inne med endel bra kunskap så använd den till ngt positivt. Nu bryter jag här och nu så vi får slut på den här diskussionen.

Mvh
            Carl

Besök petrochromis.com´s forum:

http://petrochromis.com/phpbb3/

Kommentar

• Adde
              Användare
              • September 2004
              • 28

Mutti, tror tyvärr ingen uppskattar din humor.
              De flesta är nog ganska less på dig å dina inlägg!!!

Kommentar

• imported_n/a
                Användare
                • November 2004
                • 572

citat:Ursprungligen skickat av Cutekid

Vart hittar du skitkastning i mitt tidigare inlägg? Jag ber sig släppa den här situationen för gott nu och gå vidare. Jag vet att när du vill så brukar du allt sitta inne med endel bra kunskap så använd den till ngt positivt. Nu bryter jag här och nu så vi får slut på den här diskussionen.

Mvh
                vart jag hittar det?skojar du?De inlägg du gjort i denna disk. har ju enbart varit för att provocera.kom gärna med i sak men håll dig borta om annat.Sen tycker jag att du också är bra på att förmedla ditt intresse,men provokativ är du...när det inte passar dig...så kasta inte sten i glashus.

Kommentar

• imported_n/a
                  Användare
                  • November 2004
                  • 572

citat:Ursprungligen skickat av Adde

Mutti, tror tyvärr ingen uppskattar din humor.
                  De flesta är nog ganska less på dig å dina inlägg!!!
                  Jaha...adde som gillar att gå in i nått som han inte begriper,eller gör du det?Eller rättare sagt...helt rätt har du...ska rätta mig efter dig hädanefter...vad tycker du jag ska skriva om?Eller tycker du att jag ska bryta av "pennan" för att just DU tycker nått...Tydligen så har du missuppfattat...forumet är inte till för just dig...utan för en hel "hög" av åsikter....vet inte vad jag ska kalla ditt inlägg....känner dig inte....däremot så "känner" jag de jag "tramsar" med...kan det vara en poäng?

Kommentar

• Orppo
                    Användare
                    • September 2004
                    • 518

[B)]

Kommentar

• Johan W
                      Användare
                      • May 2004
                      • 266

Vad är meningen med trådar som denna?
                      Och varför gör jag ett inlägg på den?

Frågorna är många, men svaren få!
                      Missa inte nästa avsnitt av Mutti och Smeknamnen.

Kommentar

• Orppo
                        Användare
                        • September 2004
                        • 518

citat:Ursprungligen skickat av Johan W

Vad är meningen med trådar som denna?

Frågorna är många, men svaren få!
                        Missa inte nästa avsnitt av Mutti och Smeknamnen.

Kan väl bara du svara på?

Kommentar

• salo
                          Användare
                          • April 2002
                          • 314

Det var en gång ett litet troll som hette mutti....
                          540 (180x60x50) under uppbyggnad
                          30L Nano under planering
                          Drömmer om ett Nanorev

Kommentar

• imported_n/a
                            Användare
                            • November 2004
                            • 572

citat:Ursprungligen skickat av salo

Det var en gång ett litet troll som hette mutti....
                            Varför kallar du mig för ett troll?För att?Är väl en välkänd prisse här....lite oförskämt faktiskt.

Kommentar

• imported_n/a
                              Användare
                              • November 2004
                              • 572

sen så tycker jag att tricella med alla sina inlägg och synpunkter kan svara på vad han nu inte verkar kännas vid.....detta med att hålla sig till sak....sen det här med provokationer som han själv är väldigt duktig på....utan drar med svansen mellan benen....inte snyggt alls.....o detta för praktiskt taget ingen ting som denna tråd handlade om.Hur ligger det till moderatorn?

Kommentar

Arbetssätt...