Förövrigt så tycker jag att det är så jobbigt med att folk här kallar sig för sven svensson!Ja fattar ni?Malawijanne ,troffemicke piraya jim, diskus larra osv osv....ni är inte ensamma här,utan ni är en "anders" i mängden här...så please byt smek!
"smeknamn"
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av mutti
Förövrigt så tycker jag att det är så jobbigt med att folk här kallar sig för sven svensson!Ja fattar ni?Malawijanne ,troffemicke piraya jim, diskus larra osv osv....ni är inte ensamma här,utan ni är en "anders" i mängden här...så please byt smek!
/LasseKommentar
-
Jaha,försökte va lite lustig,inte på någons bekostnad,men vi har ju alla våra ciklidfavvos o det vore ju lite lustigt om alla kallade sig för malawi karl,malawi nils,malawi lars osv eller troffeper,troffe niklas osv osv....bara en rolig grej....menar med "anders" här är vi av samma sort...så varje försök till utmärkelse uppfattas som förolämpelse!(fattar ni inte nu så [xx(])Kommentar
-
-
Törs knappt tänka på synonymer till ditt "nick"...mutti.
Men ok...jag får nog ge dig en eloge för att det är originellt, dock väldigt nära en annan användare här som tråkigt nog inte finns kvar.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av larssonn
jag tar nog en[xx(] för jag fattar inte...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
Törs knappt tänka på synonymer till ditt "nick"...mutti.
Men ok...jag får nog ge dig en eloge för att det är originellt, dock väldigt nära en annan användare här som tråkigt nog inte finns kvar.Kommentar
-
Nä vad jag menar är att går du in på ett forum för bilar typ mustanger heter alla chevajanne mustangmusse kardanjocke osv. Jag brukar besöka ett forum för hemmabio och där heter de flesta clintan rocky och gremlin popcornet perpioneer osv. så jag tycker nog inte att Malawijanne är så konstigtCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av larssonn
Nä vad jag menar är att går du in på ett forum för bilar typ mustanger heter alla chevajanne mustangmusse kardanjocke osv. Jag brukar besöka ett forum för hemmabio och där heter de flesta clintan rocky och gremlin popcornet perpioneer osv. så jag tycker nog inte att Malawijanne är så konstigtKommentar
-
citatet där har jag ju redan förklarat(om man var snabb),försöker ju inte direkt dölja mina "krig",Men nu känner jag mig som en helt annan männskia så haka inte upp dig på detaljer,gör så gott jag kan för att hålla stämningen uppe...Tyckte bara det var kul med ja ni vet[]
Klart det var/är kul...om man förstår poängen...men det är ju inte alltid jag gör det.Kommentar
-
-
Kommentar
Kommentar