okey tricella o hasse h,lägger ner nu ,har ju inte direkt ´likadan humor så vi slutar nu(så inte boxhandskarna kommer fram)Annars då mina herrar?Mår ni bra o allting flyter?HUr har ni det med fisken?nått nytt på g?
"smeknamn"
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Hej Hutti...jodå allt är bra...Välkommen tillbaka.
Boxhandskar behövs inte någon gång...så länge man är verbal nog att klara av situationer och diskussioner på ett sansat sätt...Kommentar
-
Kommentar
-
citat:Mutti=Hutti käns det som
håller med verkar lite osammanhängandeCichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
ja att jag tog det namnet malawijanne det var för att kjell fohrman var hemma hos mig och gjorde ett reportage om mina ciklider se cb nr 4 2003 så det var faktiskt kjell som hittade på det så lätt var detmalawijanne http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=403839Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av waros
Obegripligt inlägg. Gillar du inte att folk använder ciklidrelaterade namn på forumet?
Kommentar
-
Jag undrar egentligen vad du är ute efter då ingen annan här ens provocerat fram den reaktion som du nu påvisar...[:0]
Det var inte så lätt att förstå direkt vad du menade så lite tålamod och självkritik skulle inte sitta fel mutti.
För övrigt så tycker jag mig kunna läsa att du menar att t ex inte Malawijanne var så fantasirikt...då är ju frågan om hutti till mutti känns som stor fantasi.
Navigera...som det heter tydligen...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
Jag undrar egentligen vad du är ute efter då ingen annan här ens provocerat fram den reaktion som du nu påvisar...[:0]
Det var inte så lätt att förstå direkt vad du menade så lite tålamod och självkritik skulle inte sitta fel mutti.
För övrigt så tycker jag mig kunna läsa att du menar att t ex inte Malawijanne var så fantasirikt...då är ju frågan om hutti till mutti känns som stor fantasi.
Navigera...som det heter tydligen...Kommentar
-
Nej...långt ifrån alltid...men jag är envis...som de flesta andra här. Man undrar ju vaaaaarför vi gillar ciklider så mycket...kan det vara revirbeteendet som tilltalar likasinnade personer?Kommentar
-
Man undrar ju vaaaaarför vi gillar ciklider så mycket...kan det vara revirbeteendet som tilltalar likasinnade personer?Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Schull
Man undrar ju vaaaaarför vi gillar ciklider så mycket...kan det vara revirbeteendet som tilltalar likasinnade personer?Kommentar
-
Nej...långt ifrån alltid...men jag är envis...som de flesta andra här. Man undrar ju vaaaaarför vi gillar ciklider så mycket...kan det vara revirbeteendet som tilltalar likasinnade personer?fish r friendKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av mutti
Man undrar ju vaaaaarför vi gillar ciklider så mycket...kan det vara revirbeteendet som tilltalar likasinnade personer?
MVH/LasseKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av mutti
Man undrar ju vaaaaarför vi gillar ciklider så mycket...kan det vara revirbeteendet som tilltalar likasinnade personer?
MVH/LasseKommentar
Kommentar