Långa trådar om !!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • November 2004
    • 572

    Långa trådar om !!!

    Ja om vad ni vill,Tycker att de är så jobbiga,En del blir toklånga så till slut orkar man inte läsa igenom dom,ta bara en sån som malawitråden kan bli hur stor som helst.Inbillar mig att det är mycket lättare att hänga med i snacket om man avstår att starta sådana trådar,troffetråden,jaguartråden,osv osv.Det blir alldeles för komplicerat med dessa långa trådar,som ibland bara funkar som chat för ett gäng.vad tycker ni?Fel?Tänk om nån startar en tråd om sydamerika?Är ju helt uppåtväggarna stort ämne!
  • tropfrog
    Användare
    • July 2003
    • 1833

    #2
    Det är väl främst dom som har det specifika intresset som håller trådarna igång. Hade inga läst trådarna så hade dom ju inte heller skrivit i dom, så då kan vi sluta sig till att många läser dom trådarna.

    Dom trådarna jag inte är interesserad av läser jag inte, oavsett längd.
    MVH
    Magnus

    Kommentar

    • imported_n/a
      Användare
      • November 2004
      • 572

      #3
      Jo visst,men ta tex veija finns en hel del att snacka om där pga olika beteende vattenvärden osv osv,Menar i tråden blir det ju en ända stor röra med folk som snackar om just sina favvos...typ rundgång,blir för mycket helt enkelt,menar dra varje art till sin spets samt lägg till grupp så blir det genast för stort att diskutera,,,,en röra.

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

        #4
        Jag tror tvärtom. En tråd som heter "Malawitråden" gör ju att det troligen samlas en massa info på just den tråden för de som söker info om Malawi. Sedan är det ju bättre med en tråd än 100st likadana...

        Kommentar

        • Niclas Larsson
          Användare
          • January 2004
          • 546

          #5
          Man kan ju faktiskt välja vilka trådar man vill följa eller läsa. Sedan tycker jag som Tricella nämner att det samlas faktiskt en massa info i dessa trådar som man får napp på när man använder sökfunktionen i något specifikt ämne.
          Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!

          Kommentar

          • imported_n/a
            Användare
            • November 2004
            • 572

            #6
            citat:Ursprungligen skickat av Tricella

            Jag tror tvärtom. En tråd som heter "Malawitråden" gör ju att det troligen samlas en massa info på just den tråden för de som söker info om Malawi. Sedan är det ju bättre med en tråd än 100st likadana...
            Håller inte med,jag vill inte bli hänvisad till malawi tråden om jag vill prata om säg m:vermivorus,för där har dom pratat om det i veckor...menar mycket för naviganationens skull,,,men vad vet jag

            Kommentar

            • StefanL
              Användare
              • August 2002
              • 10784

              #7
              Då söker man på det artnamn som man vill ha info om...och inte generellt Malawi.

              Kommentar

              • imported_n/a
                Användare
                • November 2004
                • 572

                #8
                citat:Ursprungligen skickat av Tricella

                Då söker man på det artnamn som man vill ha info om...och inte generellt Malawi.
                jag tror ändå inte att det gýnnar vad man har intresse för att skapa div trådar...ta tex jaguartråden den är ju snuskigt lång,,,kom ju häromdan ett nytt inlägg om jaguar(avsändarn visste nog inte)O vad jag hann se så fick han inget svar(kanske nu)Menar att dom som surfar konstant här inte ids att svara,för detta me d jags har vi tjötat om i över två år!!Ett ex. bara...en än gång navigera

                Kommentar

                • Niclas Larsson
                  Användare
                  • January 2004
                  • 546

                  #9
                  men nånstans skall man ju skriva om jaguar..så varför inte i jaguartråden ...jag tycker nog det är svårare att få svar om man skapar en massa små trådar som blänker förbi i några timmar för att sedan dö.
                  Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!

                  Kommentar

                  • Cutekid
                    Användare
                    • January 2003
                    • 3368

                    #10
                    Det känns som du bara är ute efter en jobbig diskussion Mutti. Sa inte du upp ditt konto på Ciklid.se för ett litet tag sedan? Om du vill ställa en fråga, så skapa ett nytt ämne ang frågan. Det är inget som säger att du måste in i malawitråden om du inte vill, det är upp till dig själv

                    Mvh
                    Carl

                    Besök petrochromis.com´s forum:

                    http://petrochromis.com/phpbb3/

                    Kommentar

                    • Niklas Olsson
                      Användare
                      • February 2003
                      • 1156

                      #11
                      Nä, nu tycker jag den här tråden börjar bli för lång..., får se om jag hittar nå`n annan eller kanske startar jag en egen...
                      //Niklas

                      www.nofoto.se
                      Nofoto på Facebook
                      ____________________________________

                      Kommentar

                      • imported_n/a
                        Användare
                        • November 2004
                        • 572

                        #12
                        du är så ....ska man säga aggresiv?Ja typ som en petrochromis?Cutekid jag tyckte bara,sen så behöver du väl inte komma med förolämpelser?Annars då?Har du skaffat nått nytt?

                        Kommentar

                        • Daniel Odell
                          Användare
                          • January 2003
                          • 2437

                          #13
                          inget hindrar ju dig eller vem som helst att starta en ny tråd för att få svar på en specefik fråga. De långa art/ämnes-specifika trådarna är nog mest till för ett dem som aktivt postar och diskuterar i just de trådarna.
                          fish r friend

                          Kommentar

                          • imported_n/a
                            Användare
                            • November 2004
                            • 572

                            #14
                            citat:Ursprungligen skickat av Daniel Odell

                            inget hindrar ju dig eller vem som helst att starta en ny tråd för att få svar på en specefik fråga. De långa art/ämnes-specifika trådarna är nog mest till för ett dem som aktivt postar och diskuterar i just de trådarna.
                            jaha![]

                            Kommentar

                            • Cutekid
                              Användare
                              • January 2003
                              • 3368

                              #15
                              citat:Ursprungligen skickat av mutti

                              du är så ....ska man säga aggresiv?Ja typ som en petrochromis?Cutekid jag tyckte bara,sen så behöver du väl inte komma med förolämpelser?Annars då?Har du skaffat nått nytt?
                              Trodde inte du reagerade så lätt. Jag ger ju dig bara ett alternativ till malawitråden. Yes .. jag har skaffat mig ett gäng F1r Xenotilapia sima "utinta" mkt fina och coola firrar.

                              Mvh
                              Carl

                              Besök petrochromis.com´s forum:

                              http://petrochromis.com/phpbb3/

                              Kommentar

                              Arbetssätt...