If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag kan bara rekomendera måla. Blir väldigt bra efter ett par strykningar och använder du en latexfärg så ska det inte vara några prob. att ta bort när du tröttnar. Jag testade en sån där blå plastmatte på mitt yngelkar men den var väldigt svår att få tät.
Om du bara skall ha ett kar så sätt "plansch". Det är ju lite lättare att ta bort om man säger så. Har du många kar så bör du måla, annars blir det dyrt + att det blir ett jädra tejpande och krångel...
Hej! Är också mkt intresserad av den blå färgen. Är mkt imponerad av det 420 l som finns bland medlemmarnas akvariebilder, Christer Carlson är den som skall ha berömmet - jag blir lyrisk. Oerhört kreativt.
citat:Är mkt imponerad av det 420 l som finns bland medlemmarnas akvariebilder, Christer Carlson är den som skall ha berömmet - jag blir lyrisk. Oerhört kreativt.
Tack Hasse! [] Det är Kontaktplast. Enkelt att applicera och enkelt att ta bort om man så önskar.
Kommentar