Tony...jag vet att de tål mer än en liten kick...frågan är om du och jag klarar det.
Direkt fran thailand
Kollaps
X
-
-
gosatta, du har sekert raett! .. far vel se hur lenge dem haller...
o sa en liten uppdatering:
om nagra dagar ska vi ut till maya bay (der filmen the beach spelades in) for er som inte vet... sen phi phi island meKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Laesk
om nagra dagar ska vi ut till maya bay (der filmen the beach spelades in) for er som inte vet... sen phi phi island meMvh
RobinKommentar
-
Sa nu har vi vart der....
Robin.. "oslagbart" .. fy fan, besviken som fan iafall, grumligt vatten! Inget der o se, men va vel anda kul o ha vart der iafall.
Vi hade 100 ggr roligare pa varan forra tripp i gjorde i veckan, + sa va den billigare o inte sa "populer" ,,, sa de va inte 10000 koreaner/ japaner/ ryssar me da...Kommentar
-
Grumligt i maya bay? Ovanligt va? Den bebodda ön av de två (alltså Phi phi don eller vad den heter) hade grumligt vatten på samma sida som hamnen men annars var det ganska klart överallt. Men detta är ju för 2 år sedan. Allt ändrar sig. Man kanske har börja förstöra den andra ön också.. med maya beach på genom att bygga hotell och skit.Mvh
RobinKommentar
-
Det är ju också i början på november som plankton etc. börjar komma vilket gör vattnet i dom regionerna grummligare (släpper väl mot februari - mars) MEN då kommer mantorna och valhajjarna istället så finns ju saker att se då också, men det kanske inte riktigt är något man stöter på när man snorklar vid phi phi. =)/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Ni har sekert raett!
Glomde sejja me att vi sag delfiner
(framkallat undervattenskorten me... lite besviken)Kommentar
-
Nu blir jag mer å mer sugen på att åka i vinter i allafall. Eller så slutar jag kanske att läsa tråden. HmmmBosse.JKommentar
Kommentar