If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det är bara jag som skrivit hittills, och det syns för mig iallafall, både på forummet och i senast inlagda på förstasidan.
Japp på förstasidan dök det upp nu ja (dock kan jag inte läsa det) men det syns inte alls om man går in genom trådningen i forumet ner till "Foto"-kategorin.
Jag tycker också man skall kunna läsa, helt klart! Däremot tycker jag det skall finnas lite fler goa grejer för oss som betalar, till exempel att få skriva i fotoavdelningen.
Sedan anser väl jag att detta måste styras på nått annat sätt än ett lösenord som alla kommer veta i slutändan ändå (inte för att jag har berättat). På nått sätt måste väl den vanliga inloggningen man gör kunna känna efter om det är en medlem eller inte?!
citat:Jag tycker också man skall kunna läsa, helt klart! Däremot tycker jag det skall finnas lite fler goa grejer för oss som betalar, till exempel att få skriva i fotoavdelningen.
Håller med. Särskilt om Fredrik och Ralph lägger ner en massa tid på att ge riktigt seriösa svar. Det finns ju en utspädningseffekt på sådant (de kan inte svara på allt) och jag ser inget fel i att samla det på medlemmarna, men förstår inte varför inte ickemedlemmar inte skulle få läsa (det finns kanske ett höjdarargument som jag inte kommer på just nu).
Hur kommer det att funka med fotofrågor under övrigt?
Kommentar