NYTT REKORD ??
"Antal medlemmar" på förstasidan
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Niclas Larsson
NYTT REKORD ??
Jag citerar Kjell i tråden jag länkade ovan.
citat:Kollade i gamla årsmötesprotokoll och hittade dessa siffror
1995 - ca. 1400
1997 - 1222
1998 - 1166
1999 - En bra bit under 1.000 (står inte mer än så i protokollet)
2000 - 812
2001 - 952
2002 - 1001
2003 - 1127
2004 - ???, men vi har ju redan snart nått siffrorna för 2003 så nog kan man räkna med en ökning på minst 10% i år också.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Kan informera om att det dök upp en till inbetalning den sista dagen på 2004 så slutresultatet blev 1312 NCS medlemmar förra verksamhetsåret.
Ny "termometer" kan säkert Joakim fixa men i dagsläget skulle den visa köldgrader, brrr. Hittills är vi bara ett hundratal medlemmar för 2005. Förhoppningsvis kommer det att funka att denna vecka få iväg en uppmaning till alla medlemmar för 2004 att bli medlemmar även i år. Men inget hindrar den intresserade att bli medlem redan idag!
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mikael
Hittills är vi bara ett hundratal medlemmar för 2005.Kommentar
-
Visst fixar jag till en ny liten trevlig stapel, men stegen i den kommer att visas mycket grövre än vad vi visade i slutet av 2004.
Meddelar här när den finns på plats.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Sådär, nu är den "nya" stapeln för 2005 på plats.
Nu återstår bara att medlemsansvarig rapporterar in siffror, så fylls den på eftersom.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Vi är uppe i lite drygt 250 medlemmar nu...
"Påminnelsebrevet" om att förnya medlemskapet når ut till sverige och norden kanske imorgon men troligare i början av nästa vecka.
Sen brukar det rassla till och fam mayer får ett kärt besvär med information, medlemskort mm.
AnetteKommentar
-
-
Då kan du lika gärna betala nu, så får du alla CB i tid... Betalar du om några månader gäller dent ändå bara för 2005 och då får du CB i efterhand bara...Kommentar
Kommentar