If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Som det ser ut här så verkar det vara på färg (hane blåsvart - hona gråbeige)...annars så nämns storleken. Om detta inte ger svar för du kolla genitalerna.
Det är så jävla synd att jag bor så långt i från dej Tricella !
Det har inte gått obemärkt att du har en just kamera, vilket jag saknar !
Jag har nämnligen både den fotograferade firren. Och så en annan,
som jag faktiskt köpt som Ps.King, maingano i Tyskland !Den skiljer sej på så sätt : att grundfärgen är heltäckande och med mer lyster.
Sedan är de mörkblåa ränderna skarpare och tunnare ! Den är faktiskt snyggare ! M.v.h. Patrik
Eh. Micke ,jag lyckades inte finna fisken på din länk !
Jag är tydligen för upptagen i andra tankar(du fårstår säkert vad jag menar) Ciklid hälsningar!
Eh. Micke ,jag lyckades inte finna fisken på din länk !
Jag är tydligen för upptagen i andra tankar(du fårstår säkert vad jag menar) Ciklid hälsningar!
Jag har även Ps.Pollit, där är ju honorna faktiskt brun-aktiga ! -Kan det vara ,något åt det hållet du menar "Bright blue" (Vad heter du igentligen ?) -Fisken-
Nej du glömde inte att lägga in länken ! Jag finner bara inte firren du nämnt ! Av en händelse så fann jag däremot en annan firre hos dej ! Den som kallas för sp.Pollit; är till utseende och färg identisk med min ps.Pollit !
Eureka! Jag hittade dit till slut ! Nej Micke, banden på hanarna är
smalare; och den ljusblå metallic-bakgrunden är över hela kroppen !
Jag har införskaffat dem som Ps.K.Maingano, men de är viltfångade(köpta i tyskland). De kan möjligen vara en nyare färg-morph !
Visst har någon manipulerat med tråden... Bright blue´s inlägg + att någon har raderat i mitt! Vad faan är det som händer !
Kan någon vänligen förklara !
Kommentar