Auktion för nollåttor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maltandis
    Användare
    • October 2003
    • 1567

    Auktion för nollåttor

    I Haninge i morrn, ska bli skoj.
    Runstensskolan vid Haninge Centrum fr 12.00 om man inte ska sälja ngt då bör man vara där kl 11.00.
    Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.
  • St.Anger
    Användare
    • October 2004
    • 76

    #2
    Vilka var där då?

    Måste säga att det var välldigt roligt. Fick tag nästan precis tag på exakt vad jag ville. Jag köpte 2 påsar jättevallisinera och 2 ancistrus honor. vallisinera var verkligen ett jättelyft för min burk. Och honorna gjorde att mina gamla ancistrus hanar blev mycket aktivare och roligare. Hade nämligen 2 hanar tidigare eftersom det inte gick att se könet på dom i affären. Så jag trodde att jag köpte en hona och en hane, men så blev det inte.

    Nu när jag snart ska köpa en malawi eller tangaynika burk så måste jag planera in det lagom till en stor-auktion. För snacka om att man kan göra billiga fynd där![:0]

    Kommentar

    • Mård
      Användare
      • February 2004
      • 285

      #3
      Ja, jag var där

      Jag köpte en jätte vallisinera...var typ jag som trissade upp priset på dom tror jag[]...köpte också ett antal andra växter.

      Sen fyndadae jag 4 st apelsinciklider för 80 kr och 4 st ornatus för 60 kr...helt sjuka priser. Guppysarna och platyna var dyrare en riktigt fina tanganyika ciklider...sjuktvärre....men jag är nöjd som fan

      ser redan fram i mot nästa[:p]
      Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

      Kommentar

      • Mr.Fish
        Användare
        • May 2004
        • 1403

        #4
        I was there to... Övrigt ! En mycket väl genomförd auktion.
        Den gick mycket snabbare än vad jag förväntat mej !(massivt med auktionsposter, brukar n.malt ge ett målgång efter sex !)

        Kommentar

        • Mård
          Användare
          • February 2004
          • 285

          #5
          Hur länge höll den på? när jag köpt mina dyrgripar så började jag dra mig hemåt...typ vid 16 snåret...
          Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

          Kommentar

          • Norpan
            Användare
            • August 2004
            • 103

            #6
            Tyckte också att det var en mycket bra genomförd auktion, kom hem med 5 st angolabarber och en javaormbunke. Det enda tråkiga var att lotteriet var under all kritik, inte för att det är en så stor grej att nästan 50 % av priserna vinns av arrangörerna (det var de säkert värda.. ) men hela genomförandet var oseriöst, borde ha varit någon vuxen som drog lotterna osv.. Nog gnällt om det (jag vann föresten)

            I övrigt bara beröm från mitt håll.
            //Jenny

            Kommentar

            • Mr.Fish
              Användare
              • May 2004
              • 1403

              #7
              Tja, strax efter fem var showen slut har jag för mej.
              Jag fick med mej en påse med någon röd Hygrophila och ett par
              P.Subocellatus "Matadi"

              Kommentar

              • maltandis
                Användare
                • October 2003
                • 1567

                #8
                Å jag kom när det allt det bästa hade ropats ut....men satt ändå kvar å kollade läget till halvfem skulle ju kika på Innebandy ett stenkast därifrån...
                Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

                Kommentar

                • St.Anger
                  Användare
                  • October 2004
                  • 76

                  #9
                  Håller med om lotteriet. Tog alldeles för lång tid. Tog väll extra lång tid för mig eftersom jag inte hade någon lott.

                  Jag satt och väntade jättelänge på att min jättevallesinera skulle ropas upp. När dom sedan är näst på tur så tar dom en jäkla paus. Och då la han tillbaka dom! Det dröjde lääänge innan dom kom upp igen. *suck*

                  Men det var riktigt roligt! Det här var min andra auktion och den första jag köpte något på. Jag kan garantera er att det absolut inte är den sista.

                  Då har jag fårhoppningsvis en ciklidburk att fylla. [8D]

                  Kommentar

                  Arbetssätt...