jag kom på ännu en favorit malawi i färgprakt, Placidochromis electra.
Snyggaste resp fulaste malawi?
Kollaps
X
-
-
ja gillar mina mellanichromis lupeidos skarpt(Auratus east coast)
Fulast ja kanske en en utmobbad ciklid.Msn:t__skate@hotmail.com
Zoonen:http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=75730
Skateboard is not a crime.
f.d cool men bytt användarnamnKommentar
-
Jag har raderat ett stort antal inlägg i denna tråd som inte hade med ämnet att göra. Varför jag raderat inläggen förstår säkert de inblandade själv då det denna gång var tydliga övertramp.
Ni som inte är intresserade av att diskutera ciklider som detta forum är avsett för kan ju föra era diskussioner på annan plats. Anledningen till att jag är moderator i det här forumet är att jag gillar att diskutera ciklider, inte lägga en söndagkväll på att radera inlägg som inte hör hemma härKommentar
-
Ok, jag trodde jag kunde stänga ned den här tråden eftersom jag hade skapat den. Jag ville bara ha ett samtalsämne tills en kille började gnälla.
/ BBKommentar
-
Kommentar
-
Ok ,nu fårstår jag ! Man/han har ränsat i gettot !
Där av alla försvunna inlägg ! Jag tycker förvisso att det inte är okay att göra som du gjort Micke ! I mitt tyckande är det bättre att
du visar hur högt ribban står. Inte plötsligt radera en massa dialoger/inlägg ! Varför inte gå in på forumet och varna ??Kommentar
-
-
Förövrigt är allt som det pratas om på forumet av och för akvarister.
I bland spårar det ur ..so what ? Det är ju ändå vi medlemmar ,som mer eller mindre, för en dialog ! Jag förstår verkligen inte varför du gjort så här Micke ! ursäkta! (jag är nöjd om du visar hur högt ribban är, inte var vi trodde den var ! )
Eh. Tricella betyder det där "bad news"?Kommentar
-
citat:Eh. Tricella betyder det där "bad news"?
Det betyder endast det du efterfrågade...dvs vart ribban ligger och varför vissa inlägg raderats.Kommentar
-
-
Hmmm nu har jag funderat ett tag och gett min tid till malawin å mitt svar blir då Cynotilapia Afra "Hai Reef" är det nån som håller med??JimmY CasH
En "Viktoria" tack!Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mr.Fish
Man/han har ränsat i gettot !
Där av alla försvunna inlägg ! Jag tycker förvisso att det inte är okay att göra som du gjort Micke !
citat mitt tyckande är det bättre att
du visar hur högt ribban står.
citatnte plötsligt radera en massa dialoger/inlägg ! Varför inte gå in på forumet och varna ??
Diskutera nu ciklider istället som det här forumet är avsett för, annars låser jag tråden.Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
Sedan är det ju självklart att fiskens färger förstärks med blixt framifrån.
Jaja.. detta hade väl inget med vackra fiskar att göra iofs..
Blande de snyggaste är lätt: P. phenochilus tanzania, C. moori, L. tewavasae mc.
Fulaste: hmm jag har funderat en stund men kommer inte på nått..Kommentar
-
Snygg fisk
Ful men mycket ball fisk (jag ser inte ful fisk som ett dåligt omdömme!). Kasst kort. Hittade inget bättre just nu på en uppercutkung eller groteskläpp.
Tanganyikagroteskläpp: http://www.fishbase.se/Photos/Pictur...9&what=speciesMed vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar