Hmmm, jag som alltid tyckt albinooscar varit fula, den var ju rätt snygg faktiskt!!
Påfågelciklid
Kollaps
X
-
-
Joo samma här Men det finns ju även olika Albino varianter också. Jag ville bara ha några större Oscar som kunde avärja lite aggressivitet i karet, och stora är ju inte så lätt att hitta Men så fick min handlare in dessa, då slog jag till, och är helnöjd Dom fyller sin funktion väldigt bra .Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Vet inte om dom har här att göra MEN Här är 2 odlingsvarianter som "räddades" från butiken, och som skulle vara som aggresionshämmare i mitt kar med C.Atromaculatus. Och det funkade precis som jag tänkt mig Först en Albino Tiger, och sen en Röd Oscar, båda är ca 30 cm. ( och som vanligt tvättar jag rutorna för dåligt!!!)TropheusKommentar
-
-
Vilka odlingsvarianter brukar man säga finns?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Håller med övriga. Detta exemplar var mäktigt! Ja, det var inget fel på den andra heller.
//KajKommentar
-
Lutt listar upp dessa odlingsformer, är det de man mest menar finns i handeln?
Albino
Röd
Röd albino
Tigrerad
Tigrerad albino
Jag har sett lemon också men de ser ut som albino, eller vad säger ni?:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Sedan finns det ju slöjform också har jag sett. Vet dock inte om det finns av alla, har bara sett det på vanlig tigrerad.Kommentar
-
Slöjform det skulle jag vilja se!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Bara o googla Astronotus ocellatus long finedSenast redigerad av Jonny; 21 February 2012, 23:27.Kommentar
-
-
Hittade den här som är vit men inte albino eftersom ögonen inte är "albinoögon". Tror denna kallas "lutino".
Mvh Simon720 liter SA: 10x Cichla cf. monoculus & 2x Hypostomus soniae
105 liter SA: VF-Poecilia reticulataKommentar
-
Heiko Bleher i farten igen.
Här finns lite läsvärt om dessa underbara påffar!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Nu börjar mina närma sig 20 cm, och beskådar just nu den första riktiga fighten. Två röda och en normalfärgad. Liplock och skakningar, såg ut som om det var alla mot alla, ska bli spännande och se hur många par det blir av 10 st.FrontosamarkusKommentar
Kommentar