If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Malplacerad : Jag hat två st som din, det är dom två största i mitt kar
Tror dom kommer bli väldigt vackra sen när dom växer til sej lite
Ska eventuellt sno kameran av brossan i helgen och knäppa lite kort och filma lite
Någon som vet någon sida man kan lägga upp filmer på ?
Kanske kan starta en ftp iofs * Funderar *
just nu munhuggs det dagarna ända mellan varandra i karet..alla slåss, förutom påfågeln...han lallar runt och simmar lite halvflummigt runt och letar efter mat. Vem tror ni växer bäst?
Malplacerad : Jag hat två st som din, det är dom två största i mitt kar
Tror dom kommer bli väldigt vackra sen när dom växer til sej lite
Ska eventuellt sno kameran av brossan i helgen och knäppa lite kort och filma lite
Någon som vet någon sida man kan lägga upp filmer på ?
Kanske kan starta en ftp iofs * Funderar *
Ja, sno kameran ett tag så vi får se dem, på www.putfile.com kan man lägga upp små filmer, max 25mb.
just nu munhuggs det dagarna ända mellan varandra i karet..alla slåss, förutom påfågeln...han lallar runt och simmar lite halvflummigt runt och letar efter mat. Vem tror ni växer bäst?
Ja, sno kameran ett tag så vi får se dem, på www.putfile.com kan man lägga upp små filmer, max 25mb.
Ska testa......får göra snuttar eller ta mej jobbet att komprimera ner dom lite.
Filma de igår när jag fick 4svinsnabba bett i handen när jag var dum och sänkte ner handen full med räkor
4st bet direkt och den 5e hade fullt upp med att simma motströms i filterutblåset
Lägger upp bilder ikväll och eventuellt en film också..
De hugger verkligen på allt, mina attackerade ett gulnat blad på en växt tills den delen var borta, de högg tag i den och skakade som hajar från sida till sida
Här var det dött, inte mycket att rapportera förmodar jag, mina 4 käkar och växer, bråkar och har sig, det är som det ska vara mao. Lägger upp lite nya bilder där man kan se bitskador som de fått/gett varandra, den som klarat sig bäst från skador är inte helt oväntat den största påffen.
Det går svallvågor i burken idag. Dom är inte fullvuxna ännu, nånstans mellan 25 - 30 cm.
Nicaruguensen i nedre kant är 13 o bygger bo under en skifferplatta och har det jobbigt att flytta bort alla fjäll från oscar.
Senast redigerad av Wilhelm; 05 April 2006, 15:11.
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
Det går svallvågor i burken idag. Dom är inte fullvuxna ännu, nånstans mellan 25 - 30 cm.
Jaguarcikliden i nedre kant är 13 o bygger bo under en skifferplatta och har det jobbigt att flytta bort alla fjäll från oscar.
Kommentar