citat:citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Nej då bör det ju absolut inte vara några problem.
--------------------------------------------------------------------------------
angående bänken så blev jag lite nojad kan jag säga men det är ju en Aqualine bänk (samma som märke som akvariet) så man tycker ju att de borde veta vad de gör!
men jag ska hålla ögat på det helt klart..
Nej då bör det ju absolut inte vara några problem.
angående bänken så blev jag lite nojad kan jag säga men det är ju en Aqualine bänk (samma som märke som akvariet) så man tycker ju att de borde veta vad de gör!
men jag ska hålla ögat på det helt klart..
Kontaktplast köper man på färgaffärer eller affärer där man säljer konstsnärsmaterial. Bor du i Stockholm så har Dekorima på Sveavägen ett stort sortiment med olika färger, transparant eller ej samt div mönster. Solskyddfilm finns förmodligen på biltillbehörsbutiker. Jag har använt kontaktplast till baksidan av min burk. Kan maila bild på hur det ser ut om du vill.
Kommentar