Fisk och vårdnad???

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Tobias
    Användare
    • June 2004
    • 95

    Fisk och vårdnad???

    Vårdnadstvist om diskus??[:0]

    Låter skumt tycker jag.
    På väg tillbaka in i hobbyn.
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

    #2
    Ofattbart faktiskt. Man vet ju inte alla omständigheterna, men hur som helst så har ju tjejen fixat att vårda fiskarna under ett år -trots att hon påstår sig inte ha kunskap till det-, men hur som helst så är det bäst att alltid klippa alla band vid en separation om man inte kommer överens och kan vara vänner. Inte vidare moget av killen att inte ta ansvar för vad som ser ut att vara hans akvarium med fiskar.

    Enligt Aftonbladets text-tv ska han även ha anmält kvinnan för Miljö- och Byggnadsförvaltningen där han anklagar henne för vanvård av fiskarna.[:0]

    Kommentar

    • Tobias
      Användare
      • June 2004
      • 95

      #3
      Visst, man känner ju inte till alla faktorer. Man kan ju undra varför hon har fiskarna överhuvudtaget.
      Vanvård av fiskarna, det tycker jag mer faller på honom än henne eftersom han lämnade dem där. Men som sagt, utan mer detaljer kan man inte säga så mycket mer.[)]
      På väg tillbaka in i hobbyn.

      Kommentar

      • discusred
        Användare
        • June 2004
        • 851

        #4
        Var är denna värld på väg? Här springer galningar runt i hela världen, Saddam, Bin laden, Bush osv och nu kommer detta oxå!

        Kommentar

        • imported_n/a
          Användare
          • July 2004
          • 428

          #5
          citat:Ursprungligen skickat av discusred

          Var är denna värld på väg? Här springer galningar runt i hela världen, Saddam, Bin laden, Bush osv och nu kommer detta oxå!
          Du glömte Kvinnor...

          Kommentar

          • deelay
            Användare
            • September 2002
            • 5394

            #6
            Under rätt förutsättningar skulle nog även dessa personer som kallas galningar kunna uppvisa ett mer harmoniskt beteende, under rådande förhållanden skulle jag nog klassa dom som desperata ist för galningar.
            http://www.aquariumstockholm.se/

            Kommentar

            • Ola Svensson
              Användare
              • April 2002
              • 14633

              #7
              citatu glömte säga "Fruntimmer!!
              Ingen sexism tack!
              Med vänliga hälsningar

              Ola

              Kommentar

              • imported_n/a
                Användare
                • July 2004
                • 428

                #8
                citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson

                citatu glömte säga "Fruntimmer!!
                Ingen sexism tack!
                Hur får du det till sexism? (sen står det kvinnor)

                Kommentar

                • discusred
                  Användare
                  • June 2004
                  • 851

                  #9
                  Schull
                  Du glömte Kvinnor...


                  Vågade inte skriva vad jag tänkte riktigt, min regering stod sidan om mig[]

                  Kommentar

                  • Ola Svensson
                    Användare
                    • April 2002
                    • 14633

                    #10
                    Ätt kalla kvinnor för galningar samt jämföra med Bin Ladin och Saddam ÄR sexism! Hur kan man få det till att det INTE är det Schull? Att kalla kvinnor regeringen är möjligen också sexism men kanske inte i det här sammanhanget.

                    (fruntimmer har bytts till kvinnor sedan jag skrev mitt inlägg, vilket du om någon borde veta)
                    Med vänliga hälsningar

                    Ola

                    Kommentar

                    • imported_n/a
                      Användare
                      • July 2004
                      • 428

                      #11
                      citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson

                      Ätt kalla kvinnor för galningar samt jämföra med Bin Ladin och Saddam ÄR sexism! Hur kan man få det till att det INTE är det Schull? Att kalla kvinnor regeringen är möjligen också sexism men kanske inte i det här sammanhanget.

                      (fruntimmer har bytts till kvinnor sedan jag skrev mitt inlägg, vilket du om någon borde veta)
                      Jag ändrade från "fruntimmer" Till "Kvinnor" efter dit inlägg!!!
                      MVH/Lasse

                      Kommentar

                      • Ola Svensson
                        Användare
                        • April 2002
                        • 14633

                        #12
                        citat:Jag ändrade från "fruntimmer" Till "Kvinnor" efter dit inlägg!!!
                        Jag läste det som om du låtsades att det inte stått fruntimmer, men så behöver man ju inte läsa det förstås. Förlåt. Annars går väl ordet fruntimmer an. Har det en negativ klang eller inte?

                        Det är jämförelsen med galning vilket kanske inte känns så "glimten i ögat" med tanke på galningarna i listan. Jag uppfattade det som nedvärderande och som moderator skrev jag det (observera att jag inte cencurerade). Det har ju skrivits i andra trådar att moderatorerna borde påpeka när något börjar närma sig gränsen och där kan jag bara utgå från mig själv.
                        Med vänliga hälsningar

                        Ola

                        Kommentar

                        • imported_n/a
                          Användare
                          • July 2004
                          • 428

                          #13
                          citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson

                          citat:Jag ändrade från "fruntimmer" Till "Kvinnor" efter dit inlägg!!!
                          Jag läste det som om du låtsades att det inte stått fruntimmer, men så behöver man ju inte läsa det förstås. Förlåt. Annars går väl ordet fruntimmer an. Har det en negativ klang eller inte?

                          Det är jämförelsen med galning vilket kanske inte känns så "glimten i ögat" med tanke på galningarna i listan. Jag uppfattade det som nedvärderande och som moderator skrev jag det (observera att jag inte cencurerade). Det har ju skrivits i andra trådar att moderatorerna borde påpeka när något börjar närma sig gränsen och där kan jag bara utgå från mig själv.
                          Det stod Fruntimmer från börgan Ola

                          Kommentar

                          • roccster
                            Användare
                            • August 2004
                            • 583

                            #14
                            Hon kan ringa mig så tar jag hand om dem, gratis
                            MVH

                            / Richard
                            http://www.ornemark.com

                            Kommentar

                            Arbetssätt...