Moderatorer och netikett

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • skorpio
    Användare
    • October 2004
    • 244

    #46
    Tja igen
    Nä en del av er kanske har rätt i att detta inte är ett ämne att älta ikring....men....tycker nog det är lite principsak personligen.
    Huttis vara eller inte ...ja kan ju vara så att han tröttnat eller så kände han sig kanske nödgad att lämna detta forum för att det nästan gick till personangrepp på honom...eller henne??
    Men tycker nog att hela saken fått allt för stora propotioner på något vis.....visst regler finns och regler är till för att följa....men tycker nog inte att det gått över gränsen i detta fall...visst vass ironi...ja vass självironi...("fisknörd" är han ju uppenbarligen en själv)..men personligen tycker jag det var roande att ta del av hans humor och träffsäkra pikar.Plus att han ju haft mycket "seriösa" inlägg och tankar oxå..ska ju ej förglömmas.Behövs ju fler än en för att skapa en diskussion så tycker nog alla vart lika delaktiga på gott och ont i denna sak...felet kanske är att en del tar sig själva på för stort allvar eller att helt enkelt vissa saker träffade rätt...vad vet jag??? kul med lite action iallefall.Men som någon skrev...inte ska vi skriva om det här när inte berörd part längre är med och kan förklara sig....men du Hutti...läser du detta så är du välkommen att kontakta mig....tycker själv du verkar vara en snittsig prick.....som precis som jag tycker att att vara seriös plus att ha humor mycket väl kan hänga ihop och ge ett gott resultat och ett trevligt forum......tjing på er alla

    Kommentar

    • Christer T

      #47
      Skorpio,
      Vad ambitiös du är, som trots att du bara varit medlem på forumet några få dagar har satt dig in så i allt Hutti skrivit. Jag kommer ihåg när jag blev medlem, inte orkade jag läsa alla trådar.

      Som vi kunnat läsa har ju Hutti inte blivit utkastad från forumet så han.....eller hon är ju säkert välkommen tillbaka.

      Välkommen du också Skorpio!

      Kommentar

      • skorpio
        Användare
        • October 2004
        • 244

        #48
        Hm hadde som skrivit tänkt droppa detta ämne..men...Läste vad Crister skrivit och blir liksom nödgad att ge svar på det.
        Jo visst kan det te sig ambiöst....att jag "satt mig in i ämnet hutti" så fort.Men för att ge dig lite bakgrund...så har jag vart medlem i detta forum förut i flera omgångar...bara med annat nick...dels går det ju alldeles utmärkt att läsa allt intressant och ointressant på detta forum utan att för den delen vara medlem.
        Är och har vart inne ofta på dena sida för att få tips råd eller bara för att kolla bilder har även skickat både frågor tankar och funderingar i fiskefrågor fast då under annat nick.Att jag denna gång valde att yttra mig i en fråga som jag igentligen tycker var ganska patetisk..var dels för jag tyckte som jag skrev att det gick över gränsen för hur en regel skall tolkas eller följas.Tycker fortfarande att man gick lite väl hårt åt personen ifråga att inget igentligen skett..ja utom att stor portion av självironi vart satt på pränt.Tror och tycker att man visst kan skämta..ställa på...snittsa till saker och fortfarande tillföra något positivt och ge ett seriöst intryck.Hur sen turerna gått om personen valt att lämna detta forum själv eller kännde sig "tvingad" vet jag intet om.
        Är heller inte det jag vill poängtera ..utan helt enkelt för att jag tyckte att det vart mycket av inget att vissa tog åt sig alldeles för mycket och drev upp saker till nästan missantropiska nivåer.
        Tackar för ditt välkomnande Crister tar din lilla "pik" om att jag är ambiös som en fjäder i hatten dvs på ett positivt sätt och tackar även för den.Men ett litet tips till slut är att allt inte behöver vara som det först verkar ..med fakta på handen kan saker te sig helt annorlunda.Ha en bra helg alla

        Kommentar

        Arbetssätt...