Dokussåpa i världsklass!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Daniel Odell
    Användare
    • January 2003
    • 2437

    Hej Arnold! å välkommen till ciklid.se! vilken tur att mina känslor å poster fick ännu en medlem att medverka på detta eminenta forum

    tänk va man missar på ett forum bara för man e utan riktigt internet i ett par vackor
    fish r friend

    Kommentar

    • Arnold
      Användare
      • October 2004
      • 12

      Tjena "Danne".

      Ja, detta är bättre än TV, eller hur ?

      Jag följer själv trådarna med spänning, och griper bara in när det behövs

      Ha det gutt...and no hard feelings...


      Kommentar

      • imported_n/a
        Användare
        • August 2002
        • 330

        Är jag helt blåst eller? sER UT SOM MITT SVAR TILL KJELL är cencurerat?Ändå svarar han med citat från det...skumt,,,eller har jag fel o ser fel pga jag har sebastian dawkins googels på mig? o som jag icke tänker ta av mig.ser även att mitt svar till "hasse H" är censurerat.Varför?Upprör mig en hel del faktiskt,,,typ att "överheten ska snacka men tål inte att få svar på tal" om det är så ,så ska ni istället för att censurera ta bort mig från forumet,,,ja typ stänga käften på mig...låt gå för det.men censurera inte ren svenska!!

        Kommentar

        • Mr.Fish
          Användare
          • May 2004
          • 1403

          Eh ! Har man missat något ? Har hutti blivit censurerad ? Varför ?

          Kommentar

          • imported_n/a
            Användare
            • August 2002
            • 330

            jösses!(övergår mitt förstånd),kanske jag bara är lika instabil som ett jas plan och överreagerar(verkar så när jag tar en till titt)men faktum är att jag skrev ett sjukt vasst inlägg till hasse pöjken,o det finns inte (teknikens under?)....Nu börjar jag bli(jas plan) och inget går in om jag inte har bestämt mig....Har jag blivit censurerad eller inte??Detta med kjelle verkar va instabilt beteende när jag kollat runt[],men med hassepöjken är det typ bara borta.la kanske ihop två +två som vart 5,och ilsknade till(instabil).

            Kommentar

            • Mr.Fish
              Användare
              • May 2004
              • 1403

              Jag borta ? Jag skall känna efter ! -japp !

              Kommentar

              • Mr.Fish
                Användare
                • May 2004
                • 1403

                Det finns ett uttryck hutti : "live to fight another day"
                Men va faan det är ju snart fredag igen ! Hälsn. Fisken !

                Kommentar

                • Ola Svensson
                  Användare
                  • April 2002
                  • 14633

                  citat:Har hutti blivit censurerad
                  Inte av mig. Om om han blivit det så borde han fått ett mejl eller så borde det stå i själva inlägget. Sedan var det visst strul igår. Jag fick upp "sidan hittas inte" gång på gång.
                  Med vänliga hälsningar

                  Ola

                  Kommentar

                  • Mikael
                    Användare
                    • April 2002
                    • 347

                    citat:Ursprungligen skickat av hutti

                    Är jag helt blåst eller? sER UT SOM MITT SVAR TILL KJELL är cencurerat?Ändå svarar han med citat från det...skumt,,,eller har jag fel o ser fel pga jag har sebastian dawkins googels på mig? o som jag icke tänker ta av mig.ser även att mitt svar till "hasse H" är censurerat.Varför?Upprör mig en hel del faktiskt,,,typ att "överheten ska snacka men tål inte att få svar på tal" om det är så ,så ska ni istället för att censurera ta bort mig från forumet,,,ja typ stänga käften på mig...låt gå för det.men censurera inte ren svenska!!
                    Den 22 oktober tog jag bort det inlägg som hutti nu saknar. Som en konsekvens därav redigerade jag även de inlägg som citerat honom. Detta meddelades samtidigt till den mailadress som finns i huttis profil, meddelande sänds alltid när vi moderatorer tar bort inlägg. Om hutti haft sin profil uppdaterad (mitt mail studsade efterosm huttis adress inte fanns) så hade han fått ta del av mitt meddelande där jag redogjorde för anledningen till att hans inlägg togs bort samt de därpå följande ändringarna. Jag bedömde att hutti trampade över de regler som finns här på forumet och agerade därför, dvs det hutti kallar "ren svenska" bedömde jag som omdömeslöst och icke acceptabelt.

                    Vi moderatorer tar bort mycket få inlägg och vi gör det i enlighet med de regler som styrelsen satt upp för forumet. Synpunkter i stil med "överheten ska snacka men tål inte att få svar på tal" anser jag vara kvalificerat struntprat som tyder på att författaren, hutti i detta fall, saknar viljan att ta del av den information som finns om vilka kriterier som krävs av en forumdeltagare. För övrigt är censur något helt annat än de vi moderatorer sysslar med här på NCS forum, men det är måhända en mer semantisk och personligt frågeställning.

                    Vill passa på att i detta sammanhang lobba för tråden om netikett och moderatorer http://www.ciklid.se/forum/topic.asp?TOPIC_ID=8501 Synpunkter mottages tacksamt och de bidrar i slutändan till ett ännu bättre forum för oss alla.

                    /Mikael Mayer
                    Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.

                    - Lars Falk

                    Kommentar

                    • Gäst

                      Som ny användare kan jag bara säga att detta forum är det överlägset bästa jag har sett, ljusår från forum för onlinespel och dyl. där flames och pajkastning verkar vara själva syftet med dess existens.

                      Kommentar

                      Arbetssätt...