Dokussåpa i världsklass!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

    citat:Ja, men som du kanske också uppmårksammar så har moderatorn låst den tråden eftersom att den inte tillförde något.
    Jag hade lagt till en smiley efter mitt inlägg som du kanske såg. Jag ville visa att det ibland också förekommer liknande diskussioner på zoopet. Innan den låstes han det gå 4 månader och ca 400 inlägg.

    citat:Om man läser Regler för forumet så tycker jag att de flesta inlägg i denna tråden borde raderas.
    Vidare sår det också "Vi moderatorer försöker vara så liberala som möjligt och ingriper först när något postats som vi bedömer vara klart utanför vad som är acceptabelt.". Personligen anser jag inte att gränsen för vad som är acceptabelt är passerad, å andra sidan så är jag inte heller moderator för ämnet.
    Är det trådens innehåll du är kritisk emot eller att diskussionen har glidit ifrån urspungsfrågan?
    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

    Kommentar

    • Ola Svensson
      Användare
      • April 2002
      • 14633

      Nu har det skett något kuf (igen) med Balzanis och Mickes inlägg . De verkar hybridisera hej vilt.
      Med vänliga hälsningar

      Ola

      Kommentar

      • Micke
        Användare
        • April 2002
        • 9579

        citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson

        Nu har det skett något kuf (igen) med Balzanis och Mickes inlägg . De verkar hybridisera hej vilt.
        Det är jag som är "kufen"...Trött så här på eftermiddagen råkade jag trycka på ikonen för "ändra inlägg" istället för "citera inägg". Nu hoppas jag att allt är återställt efter mitt misstag och jag ber "Balzani" om ursäkt för mitt tilltag.
        Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

        Kommentar

        • Guy_P
          Användare
          • April 2002
          • 301

          ****

          Micke skriver:
          Ber om ursäkt igen "Balzani". Återigen gjorde jag samma misstag och råkade radera ditt inlägg.[]

          Guy

          Kommentar

          • Micke
            Användare
            • April 2002
            • 9579

            Guy:
            Hade du sagt att det var innehållet i tråden som du var kritisk mot så hade jag haft en viss förståelse för det. Men att ämnet inte har glidit ifrån akvaristiken tycker jag att man får ha överseende med. Trots allt så är detta ett forum där personer diskuterar ett gemensamt intresse och då tycker jag att det är fullt naturligt att man ibland halkar in på andra gemensamma intressen. Som ett exempel så deltog du själv tidigare i en diskussion om fotbolls EM.

            Om vi skulle radera eller låsa så fort vi kommer in på sidospår tror jag att forumet skulle bli ganska stelt och tråkigt.
            Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
            Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

            Kommentar

            • Norpan
              Användare
              • August 2004
              • 103

              Tråkigt att det så ofta är någon som störs när det kommer upp lite roliga "lära känna dina forum kompisar"-disskusioner..

              Vad det gäller whisky och minderåriga så tror jag att en normal fjortonåring skyr svindyr, svårdrycken single malt som pesten och om de av någon anledning inte gör det är det nog rätt plågsamt att dricka sig full på ovan nämnda drycker
              //Jenny

              Kommentar

              • ZakatH
                Användare
                • April 2004
                • 313

                Whiskey är äckligt!

                Kommentar

                • Torsten
                  NCS Medlem
                  • September 2002
                  • 647

                  Äckligt är att ta i, men med farinsocker, kaffe å grädde smakar det mumma!!

                  Kommentar

                  • StefanL
                    Användare
                    • August 2002
                    • 10784

                    Även om jag kan förstå Balzani, så måste jag säga att det här är väl ganska likt en dokusåpa...en del bråk, lite gulli gull (Mr Fish uttryck), Sprit och till sist lite småprat med en tillbakalutad lugn attityd...

                    Nej nog ser det ut som "Ciklidioter på nätet"- 2004.

                    Och som det nämndes här så skadar det nog inte att man har en lite mer avslappnad diskussion för att lära känna varandra på ett annat plan...det känns som om det är på tiden.

                    Kommentar

                    • roccster
                      Användare
                      • August 2004
                      • 583

                      Torsten: då får det vara rikligt med farin i så fall .
                      MVH

                      / Richard
                      http://www.ornemark.com

                      Kommentar

                      • jocker
                        Användare
                        • September 2004
                        • 87

                        cappuchino, gött, "smaken é som baken"
                        fiskpinnar smakar skit

                        Kommentar

                        • Guy_P
                          Användare
                          • April 2002
                          • 301


                          jag är tillbaka och jag vill bara be om ursäkt. Vissa av mina tidigare inlägg var nog inte så genomtänkta[]
                          Efter det att jag har läst igenom tråden igen så inser jag att Norpan, Micke och Tricella m.fl. har rätt. Det behövs en tråd här på NCS där vi kan skriva av oss och vara lite tramsiga. Det passar bra på denna rubriken men eftersom jag inte vill radera mina tidigare inlägg, blir så konstigt då, så ber jag än en gång om ursäkt.
                          Ha en skön kväll alle sammans

                          Guy
                          Guy

                          Kommentar

                          • Norpan
                            Användare
                            • August 2004
                            • 103

                            Balzani: Ingen fara,ursäkten är godtagen, och en bra kväll till dig också
                            //Jenny

                            Kommentar

                            • Micke
                              Användare
                              • April 2002
                              • 9579

                              Balzani: skönt att höra att vi är överrens , även om jag aldrig trott att vi varit speciellt oense.
                              Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                              Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                              Kommentar

                              • Arnold
                                Användare
                                • October 2004
                                • 12

                                Fridens Liljor...

                                Kommentar

                                Arbetssätt...