Dokussåpa i världsklass!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    Användare
    • August 2002
    • 330

    #61
    citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman

    citat:Men kjelle!Tillåt mig då att ilskna till!Som "vanligt?" så verkar det som att du inte hänger med i snacket"är det så?" arnold måste ju få svar på tal,jag tycker att han är helt fel ute,typ han har inte en susning om vad han talar om...Daniel tllför detta forum en hel del,fakta!! och humor!!ATT typ påstå att jag vart med ett tag o kollat,o nu kunde jag inte hålla mig längre för att nu minsann gick det över alla gränser
    Visst får man ge svar på tal - det handlar mer om sättet att ge det på.
    För övrigt så tycker jag att man skall betrakta alla som inte skrivit minst 2.000 inlägg i forumet som rookies som egentligen inte alls skulle få yttra sig
    Fördelen med ett forum är att väl att alla (oavsett akvaristisk nivå och erfarenhet på forumet) skall kunna ställa akvaristiska frågor och även belysa hur de ser på forumet utifrån sin nivå och inte bedömas efter hur länge man varit på forumet.
    Jaha! Givetvis så böjer jag mig för detta...men jag tycker ändå daniel är en kul grabb.

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

      #62
      citat:Jaha! Givetvis så böjer jag mig för detta...men jag tycker ändå daniel är en kul grabb.
      Det är ingen, vad jag tycker, som sagt annat om Daniel. Det som det anmärktes på var inläggen och dess nivå i den länk som Arnold påvisade. Det handlar ju om sakfrågan och inte person...

      citatet är Ok. för mej om du slutar att fabulera ihop skitsnacket om
      "oss" vi andra på Forumet !
      Arnold har väl rätt, som alla andra, att diskutera en sak som berör honom. Varför tar du illa upp Mr.Fish?
      Om någon tycker det är en otrevlig ton på forumet så får vi som är här ofta vara så öppna att vi kan lyssna och ta till oss det som skrivs? Syftet med tråden var ju att få medlemmar att tänka till före innan det blossar upp till bråk...och att betänka hur man själv agerar. Det är inget skitsnack att det förekommit en tråkig stämning på forumet en stund...för det har det verkligen!
      Det är dock inget överhängande problem, men väl värt att belysa.

      Kommentar

      • imported_n/a
        Användare
        • August 2002
        • 330

        #63
        Som "vanligt" tricella tänk positivt!Det tänker jag göra (tolv bira senare),o gå och lägga mig(tänker icke gå in i några diskutioner med dig,god lust faktiskt,men men nu går jag å lägger mig!Sen kom JAG på att guppy kan va nått! vad tycks? go natt!!

        Kommentar

        • StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

          #64
          Eh? Jaha...?[?][]

          Kommentar

          • Tommy K
            Användare
            • May 2002
            • 309

            #65
            Tidigt fredag morgon... läser med förundran torsdagens tråd.
            Hade "annmari" som uppsåt att sätta igång en massa tjafs (förmodligen) så kan man inte säga annat än att hon verkligen har lyckats. Hon sitter förmodligen och skrattar av förtjusning på kammaren just nu. Ni gick i fällan allihop!

            Kommentar

            • roccster
              Användare
              • August 2004
              • 583

              #66
              Tommyk: Ja det om något är ju oseriöst.

              Varför drar du, Ann-Mari, igång en sådan här tråd utan att en enda gång bemöta de inlägg som gjorts? Snacka om att ta onödig tid till sådant som skulle kunna använts till roliga och bra saker.

              Nej detta var oseriöst och idag är det fredag så jag tänker nu dra till en annan tråd där jag kan dra ner nivån till en härligt låg fredagstämmning!!

              / Peace!
              MVH

              / Richard
              http://www.ornemark.com

              Kommentar

              • Ola Svensson
                Användare
                • April 2002
                • 14633

                #67
                När jag först läser Ann-Maris inlägg och sedan alla 45 inlägg som tillkommit efter klockan 8 igår när jag gick hem så kan jag inte annat än fnissa. Oj oj oj! Helt otroligt! Av naturliga orsaker (tok lång tråd) så antar folk att tråden är gammal men den är ju inte ens 24 timmar. HA HA HA HA HA!!!
                Med vänliga hälsningar

                Ola

                Kommentar

                • Mård
                  Användare
                  • February 2004
                  • 285

                  #68
                  Roccster jag som trodde att fredagsstämningen skulle va hög..attans då...måste fått allt om bakfoten...
                  Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.

                  Kommentar

                  • roccster
                    Användare
                    • August 2004
                    • 583

                    #69
                    Jo det hade den nog varit om jag inte hade dratt i mig 0,5l Lejonet och Björnen glass. Om jag inte rör på mig snart kommer jag somna samtidigt som jag skriver.

                    JAG VILL HEM NU!!!
                    MVH

                    / Richard
                    http://www.ornemark.com

                    Kommentar

                    • Norpan
                      Användare
                      • August 2004
                      • 103

                      #70
                      roccster: förstår precis hur du känner dig, av någon anledning fick jag för mig att toast skagen vore gott och efter tre sådana känner man sig lite..däst.. Kanske ska ta en liten power-nap, fast o andra sidan brukar risken vara överhängande att man vaknar upp ett antal timmar senare o hela kvällen har sovits bort
                      //Jenny

                      Kommentar

                      • anli
                        Användare
                        • March 2003
                        • 3740

                        #71
                        Äntligen hemma! Kl. är fem och drajan är i shakern! Gumman skall bara fixa pistagenötterna. En timmes avkoppling framför karen väntar...
                        (är också tvärdäst av diverse smörgåsar o mövenpickenglass som jag stoppade i mig på eftermiddagsfikat )
                        Anders L

                        Kommentar

                        • Norpan
                          Användare
                          • August 2004
                          • 103

                          #72
                          anli: man vill ju inte vara sämre så en liten, liten skvätt Laphroaig sitter inte fel så här på fredageftermiddagen
                          //Jenny

                          Kommentar

                          • Ironic
                            Användare
                            • August 2004
                            • 122

                            #73
                            Högst roande trådSå här låter det inte när man gör ett fiskinlägg. Hur kan det komma sig? [8D]

                            Det verkar vara fredag för alla men själv ska man jobba och inte kunna berakta mina fiskar och min goja!8D] men alla kan betrakta det här!/Mvh Camilla
                            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=277473

                            Kommentar

                            • anli
                              Användare
                              • March 2003
                              • 3740

                              #74
                              citat:Ursprungligen skickat av Norpan

                              anli: man vill ju inte vara sämre så en liten, liten skvätt Laphroaig sitter inte fel så här på fredageftermiddagen
                              Ett mycket gott val... sluter man ögonen så känner man doften av tågvirke i fiskehamnen. Det är så att skepparkransen växer ut på kinderna!
                              Anders L

                              Kommentar

                              • Norpan
                                Användare
                                • August 2004
                                • 103

                                #75
                                Hm, någon skepparkrans har jag inte märkt än, kanske får vara lite försiktig Men gott är det, med en liten skvätt vatten i..
                                //Jenny

                                Kommentar

                                Arbetssätt...