citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
Visst får man ge svar på tal - det handlar mer om sättet att ge det på.
För övrigt så tycker jag att man skall betrakta alla som inte skrivit minst 2.000 inlägg i forumet som rookies som egentligen inte alls skulle få yttra sig
Fördelen med ett forum är att väl att alla (oavsett akvaristisk nivå och erfarenhet på forumet) skall kunna ställa akvaristiska frågor och även belysa hur de ser på forumet utifrån sin nivå och inte bedömas efter hur länge man varit på forumet.
citat:Men kjelle!Tillåt mig då att ilskna till!Som "vanligt?" så verkar det som att du inte hänger med i snacket"är det så?" arnold måste ju få svar på tal,jag tycker att han är helt fel ute,typ han har inte en susning om vad han talar om...Daniel tllför detta forum en hel del,fakta!! och humor!!ATT typ påstå att jag vart med ett tag o kollat,o nu kunde jag inte hålla mig längre för att nu minsann gick det över alla gränser
För övrigt så tycker jag att man skall betrakta alla som inte skrivit minst 2.000 inlägg i forumet som rookies som egentligen inte alls skulle få yttra sig
Fördelen med ett forum är att väl att alla (oavsett akvaristisk nivå och erfarenhet på forumet) skall kunna ställa akvaristiska frågor och även belysa hur de ser på forumet utifrån sin nivå och inte bedömas efter hur länge man varit på forumet.
Kommentar