det är ett pulver Johan, rött som paprikapulver.
cyclop-eeze
Kollaps
X
-
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx -
åfasen. jag som matar med pellets o köperäkmix, blir kanske lite knepigt då. verkar ju lovande annars. går det tror ni att låta pellets ligga lite i blött i dett pulver.Kommentar
-
bara i med pulvret, firrarna tar det ändå."Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
åfasen då er det ju lungt. även om man har lite större ca/sa? då är det bara till att beställa då juKommentar
-
Kan jag absolut rekomendera att du gör"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Hmm, produkt att ta med i bonuserbjudandet??
Smart som man är slösade jag inte en tanke på foder när jag var på cichlidecentret förra helgen (
Tony EnglundKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tony
Smart som man är slösade jag inte en tanke på foder när jag var på cichlidecentret förra helgen (
Kommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av deelay
Jag såg rödzebror som hade matats med detta frystorkade foder, tjernobyl feeling på dom, man kan säga att dom va snäppet innan självlysande =)Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tony
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
citat:Ursprungligen skickat av deelay
Jag såg rödzebror som hade matats med detta frystorkade foder, tjernobyl feeling på dom, man kan säga att dom va snäppet innan självlysande =)Kommentar
-
Kommentar
-
Egentligen borde väl alla som har "Hobby"-produkter i sitt sortiment kunna ta hem Cyclop-eeze, om de inte redan har det. Vad jag har förstått så är Dohse Aquaristik KG återförsäljare eller medtillverkande av denna produkt.
Mer läsbart om Cyclop-eeze:
En annan sak som alltid är intressant i diskutioner angående akvarieprodukter är ju priset. I Tyskland på Aquaristikshop.com kostar 400g - 863kr exkl frakt (100g - 221kr exkl frakt).
På Cichlide Centret i Danmark kostar 100g - 180kr exkl frakt. Jag har inte funnit någon svensk onlinebutik som har produkten...Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
Vilken affär då? Nyfiken.Kommentar
-
Kommentar