mjo fast lite mer centrerat på en själv eftersom man kan ha en del settings så man ser direkt när man kommer tillbaka om en namn tex blivit nämnt... plus lite annat
Varför använder ni inte mIRC me?
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av deelay
mjo fast lite mer centrerat på en själv eftersom man kan ha en del settings så man ser direkt när man kommer tillbaka om en namn tex blivit nämnt... plus lite annatAnders LKommentar
-
Jag har bara varit in på #ciklid.se typ 5 gånger, första gången var roligast, då var det rejält drag och då snackade vi rovfisk, jaggor, fengäddor, metal och annat som intresserar mig. Sista gången så var det ännu mer drag men då snackades det mest fotboll och skatemusik och då kände jag mig ärligt talat rätt vilsen... Men helt klart så är det skoj med mirc om man är några likasinnade som sitter och snackar och om inte alla "idlar", det är snabbare än ett forum och betydligt personligare.
På forum så blir det mer viftande med kunskaper och erfarenheter, på mirc så blir det mer vanligt snack, och ingen "håller låda" och skriver 3 sidor text utan det är mest korta svar varvat med en del personligt snack. Som i verkligheten typ.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Kommentar
-
[12:42] * nicke has joined #ciklid.se
[12:43] <nicke> Nån här?
[12:46] * nicke has quit IRC (Read error: EOF from client)
det där räknas inte som idlandefish r friendKommentar
-
-
-
Den stösta anledningen att inte "chatta" är väl att slippa en massa snorvalpar som varvar svordommar med personloga förolämpningar och könsord i den ljuvliga anonymitetens tecken.
Vad man kan få fram som är intressant på ett chattforum övergår mitt förstånd.Kommentar
-
Det låter som du har otroligt dåliga erfarenheter från det Visst förekommer det seriösa diskussioner på IRC..Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av bs
Den stösta anledningen att inte "chatta" är väl att slippa en massa snorvalpar som varvar svordommar med personloga förolämpningar och könsord i den ljuvliga anonymitetens tecken.
Vad man kan få fram som är intressant på ett chattforum övergår mitt förstånd.
Har inte märkt nåt av det du nämner.Anders LKommentar
-
Fanns ju nån förr som höll på, kommer intr ihåg vad han hette men sen dess har de väl varit lugnt? (säger jag som inte har varit inne på månader =) )/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av GoSatta
Fanns ju nån förr som höll på, kommer intr ihåg vad han hette men sen dess har de väl varit lugnt? (säger jag som inte har varit inne på månader =) )Anders LKommentar
-
Det kommer inte jag ihåg.
FI: Just nu så är det ganska mkt snack om Centraler. Man får bra feedback om allt bara man frågar.Mvh
RobinKommentar
Kommentar