PS ja stavar inte mitt efternamn med 4 L
Medlemmars hemsidor, en fråga.
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Daniel Odell
PS ja stavar inte mitt efternamn med 4 LKommentar
-
Kan ni inte fixa så att när man klickar på en länk så öppnas sidan i ett nytt fönster? Som det är nu så "försvinner" ciklid.se när man klickar på en länk och det är ju lite irriterande eftersom man ju gärna vill vara kvar här ocksåKommentar
-
oxgringo: högerklicka på länken och välj "öppna i nytt fönster".
Kommentar
-
visst går det att högerklicka öppna i nytt fönster men externa länkar bör ju alltid öppnas i ett nytt fönster endå, är iaf standard på dom flesta sidorna så det röstar jag för här också =)/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Micke
oxgringo: högerklicka på länken och välj "öppna i nytt fönster".
Är bara så van att när man klickar på en länk till en annan hemsida så öppnas det ett nytt fönsterKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av oxgringo
Jo, nog vet jag det, det går även att hålla inne shift och klicka på länken men det är ju jobbigt
Vissa vill att länkar öppnas i samma fönster andra vill att de öppnas i ett nytt fönster. Visst kan vi ändra men som det är nu finns valfriheten kvar.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av oxgringo
Är bara så van att när man klickar på en länk till en annan hemsida så öppnas det ett nytt fönsterAnders LKommentar
-
Externa länkar ska såklart öppnas i nytt fönster. Det är ju faktiskt allmän standard.Kommentar
-
Ber Joakim fixa detta.Kommentar
-
Fredrik: Jag la in en länk till din sida också. Där verkar förresten inte standarden för externa länkar gälla .Kommentar
-
Du har fått jobba hårt idag Micke. Prestationslön på g eller?????Kommentar
-
Är det sant?? Jag har nog inte kollat på den där sidan på länge. Men den har väl varit i länkarkivet i några år nu så den kan väl inte vara nyinlagd?Kommentar
-
Har nu åtgärdat några av önskemålen i listan:
1. Flyttat ciklid.se reklambanners längst ned på länksidan
2. Varje extern länk öppnas i nytt fönster
3. Skapat Medlemmarnas Sajter på Menyn
Nu skall nog alla vara glada och nöjda.
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av kaj.p
Du har fått jobba hårt idag Micke. Prestationslön på g eller?????Kommentar