@brightblue: Den är extremt sällsynt inom hobbyn, och extremt utrotningshotad i naturen. Den verkar ju gå att odla att döma av ciklid.se's bilder, men jag har aldrig sett den någonstans. Jag skulle annars gärna ha ett gäng.
Fiskarna vi inte får tag på?
Kollaps
X
-
-
Hej!
Akvariewest har Iranocichla på sin showlista. Det innebär nog att yngel kan kopmma att bli till försäljning i framtiden:
mvh
olofKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Munruvande apistogramma
Har iofs inte börjat söka på allvar men gissar att det inte blir helt lätt. Just nu försöker jag reda ut vilken/vilka arter apistogramma som är larvofila munruvare. Sedan blir det till att försöka få tag på dem.
Tips mottages tacksamt.Kommentar
-
Mvh NiklasMina ciklider: Guianacara cf. owroewefi (Creek Margot), Guianacara stergiosi, Krobia xinguensis, Nanochromis parilus, Pelvicachromis silviae och Tahuantinsuyoa macantzatza.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Fake och fake minivargtetra skulle jag nog kalla den, men jag tror du får äta upp "är nog inte så svår", har jagat denna halvhjärtat i flera år men sedan ca ett år tillbaka har jag försökt att hålla ett öga på listorna utan ett nappKommentar
-
Gabbi ser den ungefär 1-2 gånger om året säger hon så det gäller ju att passa på när den finns.Mvh
RobinKommentar
-
Kommentar
Kommentar