If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Paralabidochromis Chilotes
Paralabidochromis Rockkribensis "Red" ..... kan får tag på gul så det får nog duga
Lipochromis "Matumbi Hunter" ... (honor)
Åsså vanliga eldbukhonor modell större
10 cm är i minsta laget pga av påfåglarna. Åsså åker jag nog inte till sthlm för ett par eldbukshonor =) Småland/Östergötland är nog det längsta jag sträcker mig ....
Victorierna är jag beredd att åka längre för ....
jag skulle vilja ha en grupp VF Champsochrom Caeruleus, typ 1+5 eller något liknande. I ett 3000 liters kar med ett 2000 liters yngelkar! Och riktigt spotta ut yngel på marknaden!
Snuffsa runt lite på min zoon om du vill! Min zoon
Dom va snygga.....
Är det malawi eller tanganyika???
Som jag förstår det så är det Malawis, tror att snubben fått in en VF-sändning av dom, och på en annan tråd har han bilder av hur han precis fått lek (med tugg) oxå . Så har man tur kommer det kanske gå att få tag på F1r snart.
Gimpan ar i Sverige, jag Kanada Jag skulle kunna fa tag pa de arter som du vill ha (iaf Chilotes och Rockkrib "red") men T.Brauschi gar inte att fa tag pa har. Eller, det finns hanar i Winnipeg, men inga honor En van ska vara med pa ACA's arsmate i ar sa jag ska be honom kolla om nagon har dessa *korsar fingrarna*
Kommentar