Sälja Astaxanthin?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zoonie

Sälja Astaxanthin?

Tjena, jag vet att man som medlem kan beställa Astaxanthin till ett mycket rimligt pris, men om jag skulle bli medlem nu så gäller mitt medlemskap i 2 månader ungefär, innan jag åter måste betala medlemsavgift. Man kan säga att jag skulle behöva betala 450kr för 200g Astaxanthin (+CB tidningar då), vilket för mig är en alltför stor summa just nu.

tpf. Hotan Mojdehi
  • Niklas Olsson
    Användare
    • February 2003
    • 1156

annars kan du ju lägga in att du vill köpa under köp & sälj...
    ..och tycker verkligen du ska bli medlem, kommer INTE att ångra dig.
    //Niklas

www.nofoto.se
    Nofoto på Facebook

Kommentar

• StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

Det är inga fel att gå samman med någon, men helst ser man ju att du blir medlem i NCS.

Om du tänkt att köpa in något till dina akvarier, fisk eller tillbehör, innan nyår så kan du spara många kronor genom att gå till butiker som ger rabatt för NCS medlemmar. Vanligtvis så får man mellan 5-10% rabatt och det ger ibland bra med sparade pengar i slutändan.

Sedan är ju Ciklidbladet av högt värde så där missar du ju 4st fina nummer av detta kanon-magazine under detta år!

Det finns ju inget som säger att du behöver betala in medlemsskapet 1 Januari bara för att du vill vara medlem under 2005. Självklart så ser nog föreningen helst att alla betalar in 1 Januari av naturliga skäl, men det är ju givetvis upp till var och en.

De 450kr som du skriver om nu kommer du säkerligen att gå plus på i slutändan under tiden 2004-2005 då du kan dra nytta av fina erbjudanden, antingen via rabattbutiker eller via nästa månads bonuserbjudande för medlemmar.

Tänk efter om du skall handla något för din hobby innan nyår och kolla upp om det finns en butik nära dig...räkna sedan på det du ska köpa och dra bort rabatten...vips! så kanske medlemsavgiften på 250kr minskas radikalt och kanske t o m helt försvinner.

Kommentar

• Mr.Fish
        Användare
        • May 2004
        • 1403

Ja det känns ju hårt att behöva betala hela taxan nu. När det endast är två månader kvar på året. Det tyckte jag också ,då jag för två månader sedan betalade medlemsavgiften själv. -Men du får ju hela årets utgivna NCS-bladet ! Detta har i.a.f. jag blivit lovad.
        ..Men det verkar att ta tiiiiiiid ! "FISKEN" undrar när posten
        skall komma !

Kommentar

• StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

Meddela Mikael Mayer om detta Herr Fisk...

Kommentar

• Zoonie

citat:Ursprungligen skickat av Niklas Olsson

annars kan du ju lägga in att du vill köpa under köp & sälj..
            Hehe, kom på det nu [] Lite försent kanske [B)]

Tricella: Jag har handlat så himla mycket senaste året så jag har 10% på det mesta jag handlar ändå (Kanske därför ekonomin suger hårt nu)
            Sen e det ju bonuserbjudandet som kanske kan va värt 250kr.. Hmm.. Aja, jag får se vad ekonomin tillåter, kommer till 100% att bli medlem -05 iaf.
            Jag är dock fortfarande intresserad om någon nu skulle känna för att dela med sig lite (for cash of course) [:X]

Kommentar

• Micke
              Användare
              • April 2002
              • 9579

Zoonie:
              Som du mycket riktigt själv konstaterat så hör inte annonser hemma i forumet utan under köp och sälj.

Om du väntar med att bli medlem till nästa år så går du miste om årets 4 nummer av Ciklidbladet (totalt 208 A4 sidor!), bonuserbjudandet och nästa års kalender. Om du betaler medlemsavgiften nu får du alla årets nummer av Ciklidbladet och kalendern omkring den 20:e november.

Ps. Jag tog bort annonsen i ditt ursprungsinlägg. DS.
              Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
              Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Micke
                Användare
                • April 2002
                • 9579

citat:Ursprungligen skickat av Mr.Fish

Ja det känns ju hårt att behöva betala hela taxan nu. När det endast är två månader kvar på året. Det tyckte jag också ,då jag för två månader sedan betalade medlemsavgiften själv. -Men du får ju hela årets utgivna NCS-bladet ! Detta har i.a.f. jag blivit lovad.
                ..Men det verkar att ta tiiiiiiid ! "FISKEN" undrar när posten
                skall komma !
                Har du kontaktat medlemsansvarig? (mikael.mayer@ciklid.se)
                När betalade du in din medlemsavgift? Förra veckan skrev du att det var för en månad sedan och nu skiver du att det var två månader sedan. Du har fyllt i ditt medlemsnummer i profilen så jag antar att du har fått utskicket med medlemskortet. Nya medlemmar får sina Ciklidblad i samband med ordinarie utskick av Ciklidbladet.
                Om du blivit medlem i god tid före ett ordinarie utskick och ändå inte fått dina Ciklidblad så beror det troligtvis på problemet som det informeras om på första sidan, ta då kontakt med medlemsansvarig!

Kommentar

• Zoonie

citat:Ursprungligen skickat av Micke

Om du väntar med att bli medlem till nästa år så går du miste om årets 4 nummer av Ciklidbladet (totalt 208 A4 sidor!)
                  208 sidor?? Är det reklamen inräknat?

Kommentar

• fredrikr
                    Användare
                    • October 2002
                    • 985

citat:208 sidor?? Är det reklamen inräknat?
                    Hehe... Vilken tidning räknar bort reklamen när de anger antalet sidor? Kom gärna med något exempel.
                    Fred rik Rams berg, Stockholm. Moderator för Köp och Sälj-avdelningen.  <font color="red">2005-06-05:</font id="red">
                    http://www.stockholmsciklidklubb.com   http://akvarium.ramsberg.net     <font color="red">Nya bilder!</font id="red">

Kommentar

• Kjell Fohrman
                      Användare
                      • April 2002
                      • 4619

Dessutom är det faktiskt relativt sett väldigt lite annonser i Ciklidbladet (på ett år ca. 25 sidor) och eftersom även reklamen i sig faktikst också har ett läsvärde så tycker jag nog att nu när Ciklidbladet innehåller så många sidor så kunde gärna några fler nya annonsörer tillkomma.

Kommentar

• Zoonie

citat:Ursprungligen skickat av fredrikr

Hehe... Vilken tidning räknar bort reklamen när de anger antalet sidor? Kom gärna med något exempel.
                        Hehe, jag bara undrade asså, för alla tidningar innehåller reklam, så det var bara ren nyfikenhet

I övrigt så kan jag meddela att jag nu har betalat in och väntar på medlemsnr. Ska bli kul att se vad klubben har att erbjuda

Kommentar

• Micke
                          Användare
                          • April 2002
                          • 9579

Välkommen som medlem "Zoonie"!
                          Det skulle förvåna mig mycket om du inte blir nöjd med Ciklidbadet och övriga medlemsförmåner. Du kan som exempel ansöka om NCS stipender som medlem, skulle du få något av dem får du tillbaka medlemsavgiften mångfallt.

Kommentar

• StefanL
                            Användare
                            • August 2002
                            • 10784

Verkligen roligt Zoonie att du investerade dina pengar på medlemsskap i NCS. Jag skulle bli mäkta förvånad om du inte tycker det är värt varenda krona...även i år.

Kommentar

• Zoonie

Hehe, tack för det snabba välkomnandet

Micke: Coolt, det visste jag inget om!

Tricella: Du har säkert rätt, time will tell

Kommentar

Arbetssätt...