jo, vad e detta? borde finnas en tråd som heter så......
Ciklid odling
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
När du odlar en cilklid? Men hur menar du?? undrar du över nån särskild lr bara i ren allmänhet??
Och det finns redan några 100-tal trådar om det ... -
Kommentar
-
-
-
jaha, har inte så mycket och bjuda på just nu men jag har några Grönabågciklider som är på smällan (kanske inte svårt men . Jag köpte dom för bara nån vecka sen. 3 dagar efteråt var det lek
Sen har jag väll prinsesslek lr mest yngel just nu (dom är ju inte heller särskilt svåra men va fan!) det är 2 jävligt goa fiskar (uppfattas inte fel ehheeheheKommentar
-
oka, har ett par texas som håller på att vakta sina yngel n, stolt, men men ,o så har jag en elak zebrahane som e på honan hela tiden så det dröjer nog inte länge förns det blir yngel där å, justja, o så har jag fyra jullar o typ 20 ch44or yngel i ett 115literfiskpinnar smakar skitKommentar
-
Jag tror att det är bättre om du ställer specifika frågor. Att redogära för en hel odling kan kräva ganska många sidor...Kommentar
-
jo då, men lite info bara o så, men men, det behöver väll inte vara så avancerat o redovisa en odling?fiskpinnar smakar skitKommentar
Kommentar