min sebra hane blev vansinnig på min hund i dag för hon kom för nära hans älskade yngel! roligt att se!
sebra ciklider som attakerar hundar!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
-
Kommentar
-
Ungefär som mina Sajicor... Jag höll armarna ca 15cm över vattenyta, Då hoppar Sajica hanen och biter mig i armen!
ola lindebergKommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av lindan
dom blir lite läskiga tycker jag när dom kommit upp i lite storlek!Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Kommentar
-
ja, jag vågar inte sticka ner fingrarna hoss mina två "texas" i alla fall, do matackerar katterna,men dom har nyss fått yngel så det e nog inte så konstigt..
se nahr jag två zebror å... elaka djävlar..
fiskpinnar smakar skitKommentar
-
Hur gör ni när ni byter vatten/rensar/fixar i era kar med dem där monstrena??
Bedövningspil eller...Kommentar
-
-
-
anli: Jo då 20cm citrinellumciklid sätter tänderna i en så känns det i alla fall... Speciellt i underarmarna! Ajaj!
Mattias: Det brukar gå rätt bra, det gäller bara att ha koll på var de håller hus och man bör också kunna läsa deras kroppsspråk så att man ser då de är på väg att attackera.
Men då jag hade en ilsken citrinellum-hona som skulle till att "leka" så funkade inte detta, hon attackerade direkt jag nuddade vattenytan, jag tvingades använda en stor håv för att hålla undan henne mot ett hörn för att inte bli biten... Lite småjobbigt i längdenFredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
Kommentar