Du är ju kul,D.O.!! ... ska kanske påskynda konverterings-processen...hoho
Centraler fightas
Kollaps
X
-
-
Och det där var ju väldigt vuxet, pubertalt va?
Bra gjort Daniel! Nu blir du säkert poppis.
Att jag förekommer i många trådar beror på mitt breda intresse inom hobbyn. Visste inte att det födde så ont blod hos vissa som det tydligen gör. Jag ger svar på tal, men det tåls tydligen inte heller.
Sedan är det inte upp till dig, Daniel, vart jag väljer att skriva...du väljer endast själv vad du vill läsa.
Kommentar
-
-
Snyggt och diskret inrett robin! Kul...
Hoppas att det går bra. Salvini blir riktigt snygga. Vad planerar du att ha tillsammans med den?Kommentar
-
Tufft robin! Jag har två salvini och tycker de är riktigt härliga firrar, kaxiga som få och snygga färger. Snygg burk för övrigt.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av robin
Nu äger jag en salvini-hane på 15cm.. bilder finns på min sida.
Hur känns det så att var nybliven CA-ägare, Robin?Anders LKommentar
-
Stackars fisk! Gå helt ensam. Du kommer att tröttna direkt Robin och ångra att du föll över till CA-träsket. Sedan står du där med en ensam hane som ingen vill köpa och man är för blödig för att nacka den.Kommentar
-
-
Ja det är onödigt. Jag tycker hellre att man skall försöka överbygga de tendenser till "oliktyckande" som dykt upp på sistone. Det här gagnar ingen.Kommentar
-
jag tackar och bockar för indredningen men är inte klar ännu.
Tricella: jag tänkte jag ska ha en salvini till samt en texas och en midas.. alla hanar.
Det ska i lite fler rötter och lite valisneria sen är jag nog rätt nöjd.. för tillfället!
Anli: Just nu känns det riktigt bra.. Liter pirrigt att inte veta vad han kommer hitta på. Hoppas att gibbin som är lika lång är kvar i morgon när jag vaknar.
Calle: Jag är hemma hela helgen om du vill komma och kolla!
Nu väntar jag bara på de 3 fiskarna jag beställt.. Hoppas de kommer nästa vecka..
Och för er som undrar om jag gått under isen totalt så har jag inte det. jag har malawi och tanganyika också.. fast i mindre kar.Mvh
RobinKommentar
-
Kommer det verkligen att funka med alla dessa hanar? Lär la bli nya slakthuset. Bemärk nu att inlägget jag skrev till Robin är Ironiskt, då jag och han brukar ha livliga diskussioner på msn om att han ska gå över till Tanganyikas.Kommentar
-
I ett av mina 375 går 1 flowerhorn 10cm , 1 salvini 7cm å en Guldsöm 8cm, bara hanar.
Flowerhornen å salvinin kommer bra överens, men dem har mobbat sönder guldsömen, får nog ta fram kniven snart.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av robin
Anli: Just nu känns det riktigt bra.. Liter pirrigt att inte veta vad han kommer hitta på. Hoppas att gibbin som är lika lång är kvar i morgon när jag vaknar.
Sånning som gör att man i bland måste upp natten tom för kolla av lägetAnders LKommentar
-
Ja du calle, vi får väl se. Jag behöver ju ingen mer salvini iaf. Ska ringa honom jag ska köpa av i morgon och säga det. Det kanske är lite tur att fiskarna inte har kommit.Mvh
RobinKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Cutekid
Kommer det verkligen att funka med alla dessa hanar?Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
Kommentar