If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
hehe... Tricella du får gärna döpa dina honor till Anli!
LillTrisse som "transa"... kanske enligt Jinnarparens erfarenheter.
Men det verkar vara slut med det nu... han ger sig liksom inte... försvann inte i panik och gömde sig.
Han gav ju sig inte i går, utan det bara lugnade ner sig.
Vilket fantastiskt läkkött de har! Ser för jävlig ut i dag, men ändå mycket bättre än i går.
Konstigt att när man har ett 2 meters kar så skall båda firrarna trassla i samma hörn! Suck...
Funderar om det inte vore bäst med ett par honor å var sitt revir?
Vill liksom inte ge upp tanken med två stora ca-ciklider i mitt kommande 900 liters kar.
ps. Jag kommer att annonsera efter brudar om en månad ungefär (källaren e klar då och karet på plats).
citat:Ursprungligen skickat av deelay
Anli ge f*n i o lura in unga ofördärvade människor i ca träsket
ROBIN GE INTE ETFER FÖR SÅNT HÄR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Robin is all ready gone... to the dark side!
MUHAHAHAHA!!!!
... and its more coming that way!
Centralare är snyggast. Så är det bara. Det är inte bara färg, form och mönster, deras kaxigt självsäkra beteende gör dem attraktiva. En centralare som trivs i karet simmar aldrig och gömmer sig under en sten bara för att man hänger över karet eller gör plötsliga rörelser... Den gör istället allt för att få ägaren att gömma sig under soffan. ;D
Det är detta i kombination med storlek och mönster som tilltalar mig med centralare.
Det finns egentligen bara två negativa saker med dem. De tar ofta över hela kar hur stora de än är om de bara får möjlighet, och det tar länge innan de små grå fiskarna blir de toksnygga och mäktiga bjässar de har potential att bli.
Kommentar