Hemma igen efter en snabbtur ner till Diskuschampionatet/ interzoomässan i Duisburg. Och som vanligt förköper man sig förblindad av alla erbjudanden. Nu blev det t.om så att jag fick minska pilsnerransonen (vin blev det inget)för att få med pumpar, Uv ljus, foder, fisk Bl.a nya L malar som inte ens var numrerade. Vad sägs om Eheim 2028 Pro II för 134 Eúro, 9W Uv filter 34.95 E. O sen alla fina fiskar!!! Priserna på dessa har sjunkit betydlig sedan förra mässan. Hade man kunnat lägga in lite kort här skulle jag gjort det. Då det fanns vissa värstingar.
Duisburg 2004
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Är det så billigt under mässan
finns det så stort utbud på tillbehör under mässan att köpa.
Hur långt in i Tyskland ligger mässan -
Tycker det var betydligt lägre priser nu än vid förra mässan. Utbudet var också mycket bredare. Mer akvaristik o mindre diskus.
Det är dock 6000 kvm med akvarieprylar att gå igenom så man har att göra en stund.
Duisburg ligger en bit ner, jag har 90 mil från VarbergKommentar
-
Låter som väldigt bra priser! Synd bara med pilsnern...
Om du vill länka till bilder från den här sidan men inte har plats på webben så kan du kontakta mig om di vill så lägger jag upp dem åt dig. Jag är mycket intresserad av att se bilder på malarna!På väg tillbaka in i hobbyn.Kommentar
-
citat:Hade man kunnat lägga in lite kort här skulle jag gjort det
Håller annars med dig om omdömet - bättre än förra gången.
Ciklidhälsningare
KjellKommentar
-
citat:tog faktiskt nära 1.100 foton
/mikael
(som själv aldrig borde lämnat instamaticstadiet, [)])Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
citat:...jo det är ju så med Nikon, det gäller att ta riktigt många kort om det skall bli något kvar som går att använda...
Sände just ett mail till redaktören och frågade hur många sidor jag fick fylla i nästa CB.Kommentar
-
I nästa nummer av CB kan jag avslöja att är betydligt fler foton tagna av Nikon-kameror än med Canon. Det borde borga för bra foton [][B)]Kommentar
Kommentar