Kan hålla med Pär om Lambojs west african cichlids. hade vart finemang
Bonuserbjudande 2004
Kollaps
X
-
-
citat:
Kan dock passa på att lägga ut en liten aptitretare inför vintern... Med största sannolikhet kommer alla medlemmar att få möjlighet att till ett enastående pris (som enbart i sig gör medlemsavgiften till en ytterst försumbar summa) införskaffa en oumbärlig produkt till det kompletta ciklidsthemmet Några få detaljer återstår för att sy ihop det hela. Stay tuned...
/Mikael
vilket av sakerna var det som detta var???
mvh
PeterMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Lite synd att det jag är intresserad av, är billigare att beställa från akvakompis. Men det är marginellt (någon 50-lapp), så jag kanske skickar efter från NCS i alla fall. Därför undrar jag: om man beställer - när kan man förvänta sig få grejorna (om man betalar in pengarna samma dag som man beställer). Ställde samma fråga på en annan tråd igår, men fick inget svarKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Johan W
om man beställer - när kan man förvänta sig få grejorna (om man betalar in pengarna samma dag som man beställer).Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
-
Jag har ej heller fått det (eller så har morsan gömt det någonstans)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Jag har heller inte fått det i brevlådan idag, men det går ju beställa här direkt. Annars är det ju en dag kvar på veckan.
/HasseKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Hasse_H
...men det går ju beställa här direkt...
/HasseRicard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
finns en länk på första sidan
/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Med anledning av att det startat en ny tråd i detta ämne så vill jag rekommendera att diskussionen fortsättningsvis förs i tråden:
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av GoSatta
finns en länk på första sidan
Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
citat:Med anledning av att det startat en ny tråd i detta ämne så vill jag rekommendera att diskussionen fortsättningsvis förs i tråden:
citat:citat:
--------------------------------------------------------------------------------
Kan dock passa på att lägga ut en liten aptitretare inför vintern... Med största sannolikhet kommer alla medlemmar att få möjlighet att till ett enastående pris (som enbart i sig gör medlemsavgiften till en ytterst försumbar summa) införskaffa en oumbärlig produkt till det kompletta ciklidsthemmet Några få detaljer återstår för att sy ihop det hela. Stay tuned...
/Mikael
--------------------------------------------------------------------------------
Hej!
mvh
Peter
PeterMvh
Peter
-
citat:Ursprungligen skickat av cichlids4fun
citat:Med anledning av att det startat en ny tråd i detta ämne så vill jag rekommendera att diskussionen fortsättningsvis förs i tråden:
citat:citat:
/Mikael
Hej!
mvh
Peter
Peter
Jag missade din fråga (ska putsa glasögonen bättre till nästa gång).
Angående din frågeställning så har det uppenbarligen skett ett missförstånd, i vart fall verkar det vara två stycken som har sett det hela på samma sätt Det bonuserbjudande som nu gått ut har inget att göra med den "aptitretare" som jag la ut tidigare i denna tråd. Det kommer med andra ord att dimpa ner ett annat erbjudande hos alla medlemmar under 2005.
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
Hej!
ok
tack för svaret
väntar med spänning
mvh
PeterMvh
Peter
-
Kommentar