If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Får man fortfarande önska skulle jag se boken "The Cichlid Fishes of Western Africa" av Dr. Anton Lamboj, allstå en bok om ciklider från rätt sida afrika
En bra riktig kalender, med viktiga "fiskdatum" i och de 12 bästa bilderna från ciklid.se under 2004! Nu menar jag INTE en vägg, utan en riktig spiralbunden...som man kan ha till allt!!!
Deathdealer
"- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
"– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
Det har man aldrig fått veta i förhand (iallafall inte jag)...utan det är en liten överraskning som dimper ned i lådan i form av ett brev från NCS.
Joakim klämde in ett svar före och nu blev jag förvånad...är det jag som har bedrövligt dåligt minne eller? Avslöjas innehållet verkligen före utsändning av brev till medlemmar?
Jag håller med torsten, Aqualex Catalog vore trevligt.
Tricella: Du tror inte att det är det dom ska bestämma då? Alltså när dom skall skicka ut brevet, inte här på internet. har oxå för mig att man får reda på erbjudanena via brev.
citat:Vi tittar just nu över möjligheterna med olika produktalternativ till bonuserbjudandet. Någon form av yngelfoder är med på önskelistan men i slutändan är den avgörande faktorn vilka produkter vi kan få till ett bra pris. Förhoppningsvis kommer vi att ha en lista färdig till nästa vecka så vi kan göra utskicket till alla medlemmar någon gång de under de två första veckorna i november. Bonuserbjudandet kommer även att läggas upp här på ciklid.se
mats_jn: Joakim skrev "datum för presentation, samt innehåll" och inte "datum för utskick, samt innehåll"...så därför undrar jag.
Troligtvis är det som du tror...
Kommentar