"MAL ner dem!" funkar nog bäst som tröjtryck.
Bonuserbjudande 2004
Kollaps
X
-
Fred rik Rams berg, Stockholm. Moderator för Köp och Sälj-avdelningen. <font color="red">2005-06-05:</font id="red">
http://www.stockholmsciklidklubb.com http://akvarium.ramsberg.net <font color="red">Nya bilder!</font id="red"> -
citat:Ursprungligen skickat av fredrikr
"MAL ner dem!" funkar nog bäst som tröjtryck.
Roligare å reta lite känsligare grupperingar av akvarister (finns sånna tydligen) och då tar påhoppen bättre!
Inge roligt å reta någon om de inte reagerar ju!Anders LKommentar
-
Det börjar bli lite som "Benny med gänget- coolast i stan" över dig Anli. Det är ganska "nördigt" att inte veta när ett skämt inte längre är lika roligt som det var första gången det drogs.
Det ska bli roligt och se vilken tråd nästa "Döda Troffesällskapets Förening" uppkommer...för det gör den med största sannolikhet. Det finns ju en del grupperingar av akvarister som lider av mindervärdeskomplex.
Kör hårt Anli!
Trevlig fredag förresten! Skål! Aaahum...[)]Kommentar
-
Apropå bonuserbjudandet...
Kommer det att vara lika stort denna gång (antal objekt) eller kommer det att vara mer komprimerat med erbjudanden?Kommentar
-
-
[u]HEJ ALLA GLADA!</u>
Jag blev så otroligt nyfiken och tänkte att nu får jag reda på vad det blir för prylar i årets jultomtssäck... Men aj vad fel det blev för det var bara en massa malar och forumsgnabb...[]
Finns det ngn som vet ngt om VAD och NÄR erbjudandet går ut..?
Ha det bäst!
Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoonKommentar
-
Om jag inte minns helt fel så kommer erbjudandet i samband med CB4 (eller före) under November månad och att man kan göra beställningar med planerad leverans omkring Juletiden.
Jag vet inte direkt hur det är upplagt detta år, men så var det förra året iallafall.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
Det börjar bli lite som "Benny med gänget- coolast i stan" över dig Anli. Det är ganska "nördigt" att inte veta när ett skämt inte längre är lika roligt som det var första gången det drogs.
Det ska bli roligt och se vilken tråd nästa "Döda Troffesällskapets Förening" uppkommer...för det gör den med största sannolikhet. Det finns ju en del grupperingar av akvarister som lider av mindervärdeskomplex.
Kör hårt Anli!
Trevlig fredag förresten! Skål! Aaahum...[)]
Jag böjer mitt huvud i skam....
Men.. vem ere som tjatar om troffeldjuren hela tiden?
Måste alla ta upp upp di där firrarna hela tiden... jag försöker ju glömma dom! Hoppa på Fredrik istället som gör skoj av de stackars malfantasterna... en värdig uppgift för någon som är "normal".
Anders LKommentar
-
citat:en värdig uppgift för någon som är "normal".
Jag har förresten inte sett "Troffe-folket" göra narr av "CA-nissarna", kanske är vi mer toleranta...så..hm...kanske är CA synonymt med Don Quijote...han såg också "fiender" som ingen annan såg.[)]
citat:Jag böjer mitt huvud i skam....
Näh...nu pratar vi om vår underbara hobby istället. Jag tycker det känns trevligare i längden.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Tricella
[Näh...nu pratar vi om vår underbara hobby istället. Jag tycker det känns trevligare i längden.Anders LKommentar
-
Det värsta är ett en av mina anställda dyker upp i denna tråd, utan att ge mig ett klockrent stöd!
Zekke är annars van att vara tvungen att skratta åt min skämt på dagtid!
Jag anar en palatsrevolution!
För att att runda av detta (för min del):
1. Ola hade rätt... det blev ett en "fredagstråd" av detta
2. Alla ciklidvänner är jämlika, vissa mer än andra.
3. Mikael e kung i styrelsen!
4. Jag skall så småningom skaffa mig ett tangayikakar så jag kan bli normal! Jag skall då odla trofflar! (alvarligt, har knappt sett en sådan, de kanske e skitroliga?)
5.... kan jag nog inte skriva!
Men tillbaka till ursprungstråden, vad vill vi ha i bonuserbjudandet?
Anders LKommentar
-
-
citat:"MAL ner dem!" funkar nog bäst som tröjtryck.
(Även om jag gillar malar...)
(fast bara dom man ser på dan...[])
AnetteKommentar
-
-
Är det nån som har tänkt på TetraMedica GeneralTonic??
Det måste ju MÅNGA vara intresserade av??Kommentar
Kommentar