If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Styrelsen håller på med förberedelserna för årets äventyr. Smärre förändringar i fråga om betällningsförfarandet och leverans kan bli aktuella men vi återkommer inom kort om detta.
Kan dock passa på att lägga ut en liten aptitretare inför vintern... Med största sannolikhet kommer alla medlemmar att få möjlighet att till ett enastående pris (som enbart i sig gör medlemsavgiften till en ytterst försumbar summa) införskaffa en oumbärlig produkt till det kompletta ciklidsthemmet [:p][:p][:p][:p] Några få detaljer återstår för att sy ihop det hela. Stay tuned...
/Mikael
Skriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
Hmm...den raden tåls att tänka på. Det är alltså riktat emot ciklidister och inte akvarister generellt (eller så använder Mikael medveten taktik för att förvilla).
Jag håller tummarna för 250 ml tetra min, skulle vara drömmen!
----------------------------------------------------------------------
Det är väl en bra ide att alla säger vad dom skulle önska som bonuserbjudande för det är inte alltid så enkelt att hitta på något som alla har nytta av och dom inte redan köpt.
Vänligen
Christer
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten
En oumbärlig produkt för mitt ciklidhem är ett akvarium med måtten'
Bredd 1600mm x höjd 500mm x djup 1000mm. Men det är väl en stilla nåd att bedja om.
Bredd 1600mm x höjd 500mm x djup 1000mm. Men det är väl en stilla nåd att bedja om.
Kommentar