Och det är?
Bonuserbjudande 2004
Kollaps
X
-
-
Den där mirakel vätskan mot cyano??
Kolla denna länk: http://194.236.255.117/akvarienet/co...=16&thread=471
Hade ju vart sänt från vattnet om den skulle finnas medKommentar
-
citat:Misstänker att det är en ännu bättre dejtdödare än "Vill du kolla på mina ciklider?"Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson
citat:Misstänker att det är en ännu bättre dejtdödare än "Vill du kolla på mina ciklider?"
En kandelaber kommer att vara tänd, pistagenötter i skålen och en nyskakad draja i glasen.... ack underbara fredag!
CA e hot!Anders LKommentar
-
Av Anli,
citat:Jag böjer mitt huvud i skam....
Men.. vem ere som tjatar om troffeldjuren hela tiden?
Måste alla ta upp upp di där firrarna hela tiden... jag försöker ju glömma dom! Hoppa på Fredrik istället som gör skoj av de stackars malfantasterna... en värdig uppgift för någon som är "normal".Kommentar
-
En sak att ha med i bonuserbjudandet! Vore kul att testa frystorkade skalade artemia ägg. Eftersom Cyclop-eeze föreslogs i en annan tråd föreslår jag detta här.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Loket65
En sak att ha med i bonuserbjudandet! Vore kul att testa frystorkade skalade artemia ägg.Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Micke
citat:Ursprungligen skickat av Loket65
En sak att ha med i bonuserbjudandet! Vore kul att testa frystorkade skalade artemia ägg.Anders LKommentar
-
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren
micke, tror ni det går att lösa med Cyclop-eeze ? att det kommer med i bonus erbjudandet?Kommentar
-
-
Angående generaltonic,läste nånstans(i en gammal korall tidning från tidigt 80-tal) att det är rena döden för malawi/tanganyika ciklider,nått med kopparkänslighet har jag för mig,kanske inte så lyckat,,,eller[8D]Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av johan_lindgren
ok men om jag ber jätte snällt kanske du kan vidabefodra det hela plz plz plz
citat:Ursprungligen skickat av Micke
citat:Ursprungligen skickat av Tony
Hmm, produkt att ta med i bonuserbjudandet??
Kommentar
-
Vi tittar just nu över möjligheterna med olika produktalternativ till bonuserbjudandet. Någon form av yngelfoder är med på önskelistan men i slutändan är den avgörande faktorn vilka produkter vi kan få till ett bra pris. Förhoppningsvis kommer vi att ha en lista färdig till nästa vecka så vi kan göra utskicket till alla medlemmar någon gång de under de två första veckorna i november. Bonuserbjudandet kommer även att läggas upp här på ciklid.se
/Mikael MayerSkriv så att du själv vill läsa. Läs högt så hör du om någon annan vill göra det.
- Lars FalkKommentar
-
Skulle kunna tänka mig Ad Konings Malawi cd om priset är det rätta...Kommentar
Kommentar