Det jag menade med "Öh, är det lillördagsdiskussionen som börjar komma igång?" var att snacket började övergå till det typiska fredageftermiddagsnacket där trådar har en tendens till att övergå till wow-snart-helg-babbel av gemytligt sort. I mina hemtrakter är onsdag lillördag dvs. en dag när en del går ut och dricker öl. Om någon undrade vad jag menade...
Jag blir galen!
Kollaps
X
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson
Det jag menade med "Öh, är det lillördagsdiskussionen som börjar komma igång?" var att snacket började övergå till det typiska fredageftermiddagsnacket där trådar har en tendes till att övergå till wow-snart-helg-babbel av gemytligt sort. I mina hemtrakter är onsdag lillördag dvs. en dag när en del går ut och dricker öl. Om någon undrade vad jag menade...
ps förbereder ett rejält glas absinthe dsAnders LKommentar
-
citat:Ber om ursäkt[] Kunde inte låta bli att skoja lite...
citat mina hemtrakter är onsdag lillördag dvs. en dag när en del går ut och dricker öl.
Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har oxå haft problemet det sista, men jag tycker mig ha noterat att när det närmar sig 200 st aktiva på siten börjar problemen
Jag har för övrigt uppdaterat exploren och det gjorde varken från eller till
Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
Såklart inte, HTTP 500 är ett webserver-fel, inget som din klient kan påverka vare sig till eller från. Altså gör en säkerhetsuppdatering ingenting i detta läge. Nada. Zilch.
Det blir nog till admin att grotta sig igenom loggar för att hitta felen.fish r friendKommentar
Kommentar