Jag blir galen!

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ola Svensson
    Användare
    • April 2002
    • 14633

Det jag menade med "Öh, är det lillördagsdiskussionen som börjar komma igång?" var att snacket började övergå till det typiska fredageftermiddagsnacket där trådar har en tendens till att övergå till wow-snart-helg-babbel av gemytligt sort. I mina hemtrakter är onsdag lillördag dvs. en dag när en del går ut och dricker öl. Om någon undrade vad jag menade...
    Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• anli
      Användare
      • March 2003
      • 3740

citat:Ursprungligen skickat av Ola Svensson

Det jag menade med "Öh, är det lillördagsdiskussionen som börjar komma igång?" var att snacket började övergå till det typiska fredageftermiddagsnacket där trådar har en tendes till att övergå till wow-snart-helg-babbel av gemytligt sort. I mina hemtrakter är onsdag lillördag dvs. en dag när en del går ut och dricker öl. Om någon undrade vad jag menade...
      Det blir de skönaste trådarna...
      ps förbereder ett rejält glas absinthe ds
      Anders L

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

citat:Ber om ursäkt[] Kunde inte låta bli att skoja lite...
        Det är ok, jag uttrycker mig själv underligt ibland även om det ofta är gjort med ett leende...[)]

citat mina hemtrakter är onsdag lillördag dvs. en dag när en del går ut och dricker öl.
        Det heter det även i mina hemtrakter(längtar hem nu...fasen, Ola!).

Kommentar

• Mr.Fish
          Användare
          • May 2004
          • 1403

Prova att installera explorers senaste säkerhetsuppdatering,finns
          ,ja ni vet nog vart. Mr.Fish

Kommentar

• Niclas Larsson
            Användare
            • January 2004
            • 546

Jag har oxå haft problemet det sista, men jag tycker mig ha noterat att när det närmar sig 200 st aktiva på siten börjar problemen
            Jag har för övrigt uppdaterat exploren och det gjorde varken från eller till
            Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!

Kommentar

• Daniel Odell
              Användare
              • January 2003
              • 2437

Såklart inte, HTTP 500 är ett webserver-fel, inget som din klient kan påverka vare sig till eller från. Altså gör en säkerhetsuppdatering ingenting i detta läge. Nada. Zilch.

Det blir nog till admin att grotta sig igenom loggar för att hitta felen.
              fish r friend

Kommentar

Arbetssätt...