Idag kommer jag att göra iordning ett extra utskick till de som anmält att de saknar CB 3. I skrivande stund är det totalt 21 personer det rör sig om. Av dem är det bara 1 (!) som inte varit aktiv på nätet och följt diskussionen där. Förhoppningsvis är det den oberäkneliga slumpen som gjort att enbart "nätaktiva" drabbats (å andra sidan kanske NCS nu i stort sett enbart har medlemar med intresse och tillgång till ciklid.se, vem vet?)
Utskicket går iväg under morgondagen så före helgen är den långa väntan slut för er som drabbats. Å styrelsen vägnar beklagar jag naturligtvis det inträffade och vi får hoppas att detta inte sker igen. Jag återkommer med information när sådan finns att ge ifråga om orsaken till de försvunna tidningarna.
/Mikael Mayer
Utskicket går iväg under morgondagen så före helgen är den långa väntan slut för er som drabbats. Å styrelsen vägnar beklagar jag naturligtvis det inträffade och vi får hoppas att detta inte sker igen. Jag återkommer med information när sådan finns att ge ifråga om orsaken till de försvunna tidningarna.
/Mikael Mayer
Kommentar