Är det ingen i GCG som skall med till Köpenhamn 2 okt? Jag hade kanske kunnat tänka mig att åka, men inte själv Vi får ju fylla en bil iallafall...
GCG till köpenhamn 2 okt...
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag hade ju självklart åkt med om inte det vore för att jag å frugan bokat köpenhamnsweekend för längesen helgen efter.. Se nu till att inte köpa upp allt för mycket rariteter så det blir lite över till mig
Tony Englund -
Är det vad du gör på dina romantiska weekendar i Köpenhamn, köper fisk?Kommentar
-
-
Åker dit imorgon. Hade gärna avvaktat någon vecka då ciklidcentrets diskus inte är ute ur karantären än.
Men då det är fullt priskriget mellan Ciklidcentet o Nyby, så kolla gärna på ciklidcenterts diskuspriser. Se sedan deras pumppriser o Nybys prisgaranti. Det är köparens marknad fn.Kommentar
-
För min del kommer priserna först en bra bit ner på listan. Köpenhamns utbud av fiskätande malawiciklider är ganska über alles!
Tack ändå Kaj, självklar skall jag se om det finns några hårdvarufyn att hitta =) Hur hittar jag nyby?
Tony EnglundKommentar
-
-
-
Vi får det tydligen trångt i affärerna eftersom Ciklidvännerna från Malmö också skall åka över den lördagen.......först till kvarn (vi har närmast :-)....)
Vi kanske syns"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av olaJ
Vi får det tydligen trångt i affärerna eftersom Ciklidvännerna från Malmö också skall åka över den lördagen.......Kommentar
-
Ja du Micke....kolla din mail så har du din kallelse där......"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av olaJ
Ja du Micke....kolla din mail så har du din kallelse där......Kommentar
-
Inte?? Pigge har skickat ut den till alla, jag viderebefordrar min till dig. Kommer på studs"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
-
Avsändare är Daniel Nilsson, tydligen har inte Pigge kunnat skicka den från jobb den här gången......hellr :-)"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho MarxKommentar
Kommentar