Vart är sveriges akavriebutiker på väg

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • anli
    Användare
    • March 2003
    • 3740

Vet inte om jag druckit för mycket men...
    "2. arbetslös [mer än 1000 inlägg}" det var ju rätt kul
    kanske har det...
    Anders L

Kommentar

• Christer T

citat:Christer C: De flesta på detta forum har säkerligen betydligt mer att tänka med än vad jag har...jag har aldrig påstått att någon skulle vara sämre passad att tänka än jag så sådana där anmärkningar kommer du ingen vart med.
      Men det är ju det du gör hela tiden. Du förutsätter att medlemmarna inte är kapabla all kritisera zoobutikerna och du förutsätter att zoohandlarna inte kan skilja på NCS och dess enskilda medlemmar.
      citat:....då är det enklare att rikta sin besvikelse på NCS om man får orättvis kritik
      .

Stort grattis till sonen! Bra att du har något mycket viktigare att tänka på än det här.

Kommentar

• StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

citat:Men det är ju det du gör hela tiden. Du förutsätter att medlemmarna inte är kapabla all kritisera zoobutikerna och du förutsätter att zoohandlarna inte kan skilja på NCS och dess enskilda medlemmar.
        Fel...Jag påtalar riskerna vid användandet av ett system där man rangordnar butiker. Kan man inte göra det på ett professionellt, rättvisande sätt så tycker jag att NCS skall avstå.

Vart har jag förutsatt att medlemmarna inte är kapabla att kritisera Zoobutikerna?

Och ja, jag tror faktiskt att det blir NCS som får bära hundhuvudet om ett system kommer upp som medför dålig reklam för vissa Ciklidbutiker.

Varför har du svårt att acceptera min ståndpunkt i denna fråga?
        Du får tycka vad du vill om att inrätta ett sådant system eller ej...jag förstår att det är skilda meningar och det är ju det som gör det till en bra debatt.

citattort grattis till sonen! Bra att du har något mycket viktigare att tänka på än det här.
        Tack...

Kommentar

• David Johansson
          Användare
          • April 2002
          • 581

Man kan ju fråga sig varför ett ratinsystem skulle fungera så bra eftersom så fort det startar en diskussion om ämnet så spårar den ur.
          Tråden är nu låst och NCS styrelse har tagit till sig av de synpunkter som kommi in. Tills dess att vi tar upp diskussionen på nästa styrelsmöte gäller senaste tagna beslut, d.v.s. att vi ser fler nackdelar än fördelar med detta.
          David

Kommentar

Arbetssätt...